دومین سفر کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ برگزار گردید

به گزارش گروه سرگرمی، دومین سفر کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی روزهای دهم تا هفدهم خرداد ماه 1400 به مقصد ساری برگزار گردید.

دومین سفر کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ برگزار گردید

میراث آریا: روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این سفر با هدف ارتقای صنعت اتومبیلرانی در کشور همچنین توسعه و تسهیل گردشگری مسئولانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا به مقصد ساری، آبشار اوبن و دریاچه الندان انجام شد.

پویش پاکسازی طبیعت و احترام به محیط زیست از دیگر اهداف این سفر ملی بود که شرکت کنندگان به منظور ترویج فرهنگ آشتی با طبیعت و محیط زیست به پاکسازی طبیعت از پسماندها، پرداختند.

کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با برنامه ریزی دقیق توانسته در توسعه رشته های مهیج اتومبیلرانی و گسترش گردشگری و طبیعت گردی نقش موثری را ایفا نماید. در این خصوص اجرای برنامه های هدفمند و مفرح به طور گسترده و مستمر در سطح کشور ادامه خواهد داشت.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق جوانان به انجام تفریحات سالم و آشتی با طبیعت، فراهم آوردن امکان اجرای تورهای ساماندهی شده و یاری به توسعه گردشگری داخلی، از مهمترین اهداف کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1666

به "دومین سفر کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین سفر کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید