دولت در انتصاب معاونین وزارتخانه ها و مدیران استانی تدقیق بیشتری کند

به گزارش گروه سرگرمی، مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دولت در انتصاب مدیران استانی و معاونین وزارتخانه ها تدقیق بیشتری کند.

دولت در انتصاب معاونین وزارتخانه ها و مدیران استانی تدقیق بیشتری کند

محمد امین جعفری مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اساسا قدرت اجرایی و موفقیت یک دولت بصورت مستقیمی وابسته به توان مدیران ارشد آن است؛ با این وجود بکارگیری مدیران متخصصِ، متعهدِ و باتجربه یک امر بدیهی است، اما مع الاسف در برخی از انتصابات دولت نو شاهد چنین رویکردی نیستیم و برخی از انتصابات در سطح مدیران میانی استان ها و بعلاوه برخی معاونین وزارت خانه ها و سازمان ها همراه با حاشیه های بسیاری بوده است.

وی اضافه نمود: از منظر اینجانب دولت نو باید در انتخاب های خود تدقیق بیشتری نماید و صرفا از افراد متخصصی استفاده کند که ضمن تعهد لازم، تجربه و توان کافی را هم داشته باشند.

جعفری اعلام کرد: بعلاوه بکارگیری برخی مدیران که خود را در همه دولت ها جا می دهند و چهارچوب فکری معین و ثابتی را دارا نیستند باوجود جوانان توانمند انقلابی جای سوال دارد که انتظار می رود نزدیکان و مؤثرین دولت دقت نظر مضاعفی داشته باشند.

وی اظهار کرد: افزایش سرعت انتصابات مسئله مهم دیگری است که برای معین تکلیف سریع تر مدیران و اجرایی شدن طرح و برنامه ها در استان ها بسیار حائز اهمیت است و این امری است که مردم بسیار چشم انتظار تاثیر تغییر دولت و سیاست های آن در سفره خود هستند؛ متاسفانه اکنون با شرایط بی انگیزگی شدیدی در مدیران اجرایی کشور روبرو هستیم که می طلبد تیم اجرایی هرچه سریع تر معین شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1846

به "دولت در انتصاب معاونین وزارتخانه ها و مدیران استانی تدقیق بیشتری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت در انتصاب معاونین وزارتخانه ها و مدیران استانی تدقیق بیشتری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید