دعوت وزیر خارجه قطر از الکاظمی و صالح برای سفر به دوحه

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، محمد بن عبد الرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر به بغداد، پایتخت عراق سفر نموده است. وی در جریان این سفر با فؤاد حسین همتای عراقی خود ملاقات و تبادل نظر کرد.

دعوت وزیر خارجه قطر از الکاظمی و صالح برای سفر به دوحه

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این ملاقات در مورد آخرین تحولات منطقه و راهکارهای تقویت روابط دوجانبه تبادل نظر کردند. وزیر خارجه قطر همچنین با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق ملاقات و تبادل نظر کرد.

وزیر خارجه قطر در ملاقاتی که با مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق داشت از او دعوت کرد که در نزدیک ترین فرصت ممکن به قطر سفر کند. در این ملاقات وزیر خارجه قطر ضمن تاکید بر توسعه روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای مورد اهتمام دو کشور را با مقامات عراقی آنالیز کرد.

از سوی دیگر، وزیر خارجه قطر با برهم صالح رئیس جمهور عراق نیز ملاقات و تبادل نظر داشت. وی در این ملاقات پیغام مکتوب تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر را تحویل رئیس جمهور عراق داد. در این پیغام، امیر قطر از برهم صالح برای سفر به دوحه دعوت نموده است.

دفتر برهم صالح با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: در ملاقاتی که بین وزیر خارجه قطر و رئیس جمهور عراق انجام شد، برهم صالح ضمن اشاره به ضرورت توسعه روابط دوجانبه، بر نقش عراق در امنیت و ثبات منطقه تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1502

به "دعوت وزیر خارجه قطر از الکاظمی و صالح برای سفر به دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت وزیر خارجه قطر از الکاظمی و صالح برای سفر به دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید