خبرنگاران گل محمدی: دلم روشن است با جام به ایران برمی گردیم

به گزارش گروه سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان در حال حاضر انگیزه و روحیه خوبی دارند و من خیلی دلم روشن است که این بار با جام به ایران بازمی گردیم.

خبرنگاران گل محمدی: دلم روشن است با جام به ایران برمی گردیم

یحیی گل محمدی دوشنبه شب در مورد سفر تیم فوتبال پرسپولیس به قطر، گفت: طبق برنامه ای که داشتیم قرار بود بعد از دیدار با ذوب آهن به دوحه سفر کنیم. ما با پروازی اختصاصی به قطر آمدیم و سفری راحت داشتیم. بدون مشکل به هتل رفتیم و در بدو ورود تست کرونا دادیم که خوشبختانه جواب آن صبح امروز آمد و هیچ مسئله ای از این بابت وجود نداشت. اولین تمرینمان را امروز انجام دادیم که به صورت ریکاوری بود و از فردا تمرین های اصلی تیم را شروع خواهیم کرد.

وی در مورد شرایط میزبانی قطر، شرح داد: شرایط در اینجا بسیار خوب است و جا دارد از فدراسیون فوتبال قطر تشکر کنیم. برگزاری مسابقات در این شرایط واقعا کار سختی است و قطری ها با توجه به امکاناتی که دارند به خوبی توانسته اند رقابت های لیگ قهرمانان را برگزار کنند. شاید اگر آن ها نبودند هیچ کشوری حاضر به انجام این کار نبود و این مسابقات معلق می ماند. قطری ها با این کار فوتبال را در آسیا زنده نگه داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، ادامه داد: از برگزار کنندگان لیگ خودمان هم باید تشکر کنیم. سال گذشته خیلی ها به دنبال تعطیلی لیگ بودند و برای این کار دست به هر کاری زدند. حرف ما در سال گذشته نیز این بود که اگر لیگ تعطیل شود سال آینده را چه کنیم؟ در هر صورت از برگزاری لیگ خرسند هستیم و از سویی دیگر به شعار در خانه ماندن کمک کردیم چرا که مردم با دیدن فوتبال ها به در خانه ماندن ترغیب می شوند.

گل محمدی درباره دو دیدار لغو شده پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: ما انتظار داشتیم تا این دو بازی را برگزار کنیم تا در شرایط مسابقه بمانیم اما با توجه به شرایط کرونایی تصمیم گرفتیم تا ریسک نکرده و دیدار با نساجی را به میدان نرویم و از همین رو به سازمان لیگ درخواست دادیم تا این دیدار را لغو کنند. در مورد دیدار دوم هنوز هم دلیل برگزار نشدن بازی را نمی دانم. واقعا جای تاسف دارد چرا که اطلاعات غلط به فدراسیون داده و همین موضوع باعث لغو بازی شد. ما حدود 20 روز از شرایط بازی دور بودیم در صورتی که تیم حریف در این چند روز کاملا در شرایط مسابقه واقع شده است.

وی در مورد حمایت مسوولان از تیم پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: این حمایت ها نباید فقط در نزدیکی فینال اتفاق بیافتد. همه دیدند که تیم ما بعد از صعود به فینال بهم ریخت و دو بازیکن اصلی ما از تیم جدا شدند که اگر مدیریت درستی می شد آن ها نیز الان در کنار ما بودند. هر تیم دیگری جای ما بود تا الان از هم می پاشید اما ما با انگیزه و تلاش به کار خود ادامه دادیم. اما خداراشکر با آمدن مدیرعامل جدید تیم ما به آرامش رسید و تمام مطالبات سال گذشته نیز پرداخت شد و از امسال هم 10 درصد به اعضای تیم داده شد. بازیکنان در حال حاضر انگیزه و روحیه خوبی دارند و من این را در چهره های بازیکنان حس می کنم. امیدوارم در نهایت بتوانیم عملکرد خوبی در فینال داشته باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تیم اولسان هیوندای، گفت: این تیم سرعت خوبی در حمله و نظم عالی در دفاع دارد و در خط حمله بازیکنان تاثیرگذاری دارد. آن ها از بقیه تیم های شرق آسیا بهتر بودند و روحیه بسیار جنگنده ای داشتند. اما بازی فینال تک بازی است. ما قبل از صعود به فینال فکر نمی کردیم که در دیدار نهایی 40 درصد تیم مان را در اختیار نداشته باشیم اما بازیکنان جایگزین روحیه بسیار خوبی دارند و امیدوارم با دعای خیر مردم و انرژی مثبت یک بازی خوب ارائه دهیم. شک نکنید که ما با انگیزه بسیار بالا وارد فینال شده و امیدوارم در آخر هم قهرمان شویم.

وی در مورد بازیکنان تاثیرگذار تیم اولسان اضافه کرد: اولسان در شوت زنی خیلی خوب است. اینسونگ بازیکن تاثیرگذار این تیم است. جونیور دیگر بازیکن اولسان خیلی خطرناک و کامل است. این تیم خیلی به این بازیکن وابسته است اما حریف نقطه ضعف هایی دارد که می توانیم روی آنها کار کنیم و اگر بازیکنان خوب عمل کنند می توانیم توپ گیری های خوبی از آنها داشته باشیم. همه چیز به شرایط روحی و روانی بازیکنان بستگی دارد تا بتوانند در روز فینال خوب عمل کنند. آن چیزی که من از بازیکنان در تمرینات دیدم بازیکنان از نظر انگیزشی خیلی بالاتر هستند. من خیلی دلم روشن است که این بار با جام به ایران بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اولسان تعویض های زیادی انجام داده و نشان داده که تیم اول و دومش تفاوت چندانی با هم ندارد. آنها 6 روز زمان دارند تا ریکاوری کنند و به شرایط خوبی بازگردند. امکانات حریف هم حرفه ای است. نباید دلمان را به این موضوع خوش کنیم که حریف 8 بازی کرده و خسته است چرا که اینگونه نیست. خیلی مسائل البته می تواند مانند بحث غیرت و انگیزه تاثیر بگذارد اما امیدوارم بتوانیم در نهایت نتیجه خوبی بگیریم .

گل محمدی در ادامه صحبت هایش در مورد ترکیب پرسپولیس در غیاب وحید امیری و احسان پهلوان گفت: ما برای محرومان آنچنان هم جایگزین نداریم. ترکیب ما هم برای هواداران و حریف چندان ناشناخته نبوده و قابل پیش بینی است. باید از غیرت ایرانی استفاده زیادی کنیم تا روز خوبی را رقم بزنیم.

وی گفت: از هواداران حس خوبی گرفتیم. در تمرین امروز که ریکاوری بود حس خوبی گرفتیم و انگیزه بازیکنان فوق العاده بود. بازیکنان را به زور از زمین خارج کردیم. امیدوارم با تمام کمبودهایی که وجود دارد سربلند بیرون بیاییم و از تمام انرژی های مثبتی که از هواداران گرفتیم کمک بگیریم. سرشار از انگیزه هستیم و امیدوارم که بتوانیم خوب نتیجه بگیریم و در نهایت هم پیروز شویم. احتیاج به دعای همه هواداران و مردم ایران داریم. به هواداران این اطمینان را می دهم که با تمام وجود در فینال به میدان برویم و با جام بازگردیم. از آنها می خواهم که دعا کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1367

به "خبرنگاران گل محمدی: دلم روشن است با جام به ایران برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: دلم روشن است با جام به ایران برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید