تور ارزان مالزی: در مالزی به کجا برویم؟

به گزارش گروه سرگرمی، کشور زیبای مالزی دارای جاذبه های گردشگری بی شماری است و ممکن است برای گردشگران، مخصوصا کسانی که برای بار اول است که به مالزی سفر می نمایند سوال پیش بیاید که در مالزی به کجا برویم؟ با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با بعضی از جاذبه های گردشگری مالزی آشنا شوید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور ارزان مالزی: در مالزی به کجا برویم؟

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

در مالزی به کجا برویم؟

پنانگ

پنانگ همواره به عنوان یکی از جاذبه های محبوب مالزی شناخته شده است. از غذاهای خیابانی و غرفه های غذا گرفته تا جاذبه های باشکوهی مانند معبد کِک لوک سی و خیابان های لوکس و زیبای جورج تاون، این شهر همان چیزی را که از سفر به مالزی انتظار دارید برآورده خواهد ساخت. پنانگ ترکیبی زیبا از تاریخ و مدرنیته است و مقصدی ایده آل برای تعطیلات محسوب می شود.

پارک ملی نیاح

از ویژگی های جالب پارک ملی نیاح می توان به مجموعه غارهایی که تحت عنوان غارهای نیاح شناخته می شوند اشاره نمود. این پارک ملی یک منطقه باستان شناسی مهم است که قدمت ساختارهای سنگ آهکی اش به 16 تا 20 میلیون سال قبل باز می شود. تخمین زده می شود که اجداد انسان ها، یعنی انسان های عصر حجر در این غارها می زیسته اند. در این غارها بقایای انسان ها از 40 هزار سال قبل پیدا شده اند. این پارک با جنگل های متراکمی احاطه شده و غارهای آن در میراث دنیای یونسکو ثبت شده اند. پارک ملی گونونگ مولو هم یکی دیگر از پارک هایی است که زیبایی های طبیعی اش گردشگران را به خود جذب می نماید. و بی شک پاسخی است به سوالی متدوال در مالزی به کجا برویم؟. حراج مالزی

کوالالامپور

مرکز مالزی، کوالالامپور، بدون شک یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری مالزی محسوب می شود و کارهای زیادی برای انجام دادن در این شهر وجود دارد. بازار مرکزی کوالالامپور که فروشندگان در آن انواع صنایع دستی، لباس و غذاهای خیابانی را به فروش می رسانند از جاذبه های این شهر است. در این بازار محلی به نام آنکس وجود دارد؛ در این مکان هنرمندان کارهای خود را به نمایش می گذارند. در شهر کافه ها و رستوران های زیادی برای صرف غذا و نوشیدنی وجود دارد. نباید فراموش کنید از برج های دوقلوی پتروناس هم تماشا کنید.

لگولند در جوهور

لِگولند یا سرزمین لِگو یک پارک موضوعی در استان جوهور است که برای سفرهای خانوادگی بسیار ایده آل است. در این پارک می توانید از جاذبه هایی مانند مینی لند تماشا کنید. در مینی لند می توانید بناهای معروفی مانند تاج محل را ببینید که به صورت مینیاتوری و با لگو ساخته شده اند. وسایل بازی زیادی برای بچه ها و بزرگسالان وجود دارد که اوقات هیجان انگیزی برای شما خواهد ساخت. پارک آبی یکی از مکان های مورد علاقه بچه ها در لگولند است. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

بندر دیکسون در نگری سمبیلان

بندر دیکسون با سواحل زیبای خود به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در مالزی تبدیل شده است. گالری هنری آپساید داون، موزه ارتش و فانوس دریایی کیپ راچادو از جمله جاذبه هایی هستند که علاوه بر سواحل باید از آن ها تماشا کنید. یکی از مکان هایی که پیشنهاد می شود از آن بازدید کنید مرکز تخم گذاری لاک پشت ها است. این مکان درواقع یک مرکز آموزشی است که به منظور مراقبت و حفظ لاک پشت های در خطر انقراض تاسیس شده است. در این مکان می توانید شاهد تخم گذاری لاک پشت ها در آکواریوم و مراحل انکوباسیون تخم لاک پشت ها باشید.

کوه کینابالو در صباح

کوه کینابالو و محیط اطرافش یکی از مهم ترین نقاط مالزی از نظر تنوع زیستی محسوب می شود. در این منطقه بیش از 600 گونه گیاهی وجود دارد. این کوه با ارتفاع 4000 متر، بلندترین کوه مالزی به شمار می آید. گردشگرانی که قصد دارند در این منطقه کوه نوردی نمایند حتما باید به همراه یک راهنمای ماهر این کار را انجام دهند. چشم انداز بالای کوه بسیار زیبا و شگفت انگیز است و پیشنهاد می شود بازدید از این منطقه را حتما در برنامه های سفر به مالزی قرار دهید.

تامان نگارا در پاهانگ

پارک ملی مالزی یکی از قدیمی ترین جنگل های گرجهتی در دنیا است. این پارک مکان ایده آلی برای کمپینگ محسوب می شود زیرا دارای فضایی سرسبز، آبشارهایی زیبا و البته حیواناتی شگفت انگیز است. یکی از طولانی ترین جهتهای پیاده روی در این پارک واقع شده است. گردش در پارک و بازدید از همه مکان های آن به تنهایی امکان پذیر نیست؛ بنابراین باید همراه با یک راهنمای باتجربه به گردش در جنگل بپردازید. مخصوصا اگر قصد کمپینگ یا پیاده روی در جنگل را داشته باشید. به هر حال جنگل خطرات خاص خودش را دارد.

دهکده فرهنگی ساراواک

دهکده فرهنگی ساراواک که به موزه زنده هم معروفیت دارد یکی از مقاصد محبوب گردشگری در مالزی است که هر گردشگری که این سوال در مالزی به کجا برویم ؟ را در فکر دارد باید از آن تماشا نمایند. این دهکده دارای 7 خانه سنتی و بزرگ است که هرکدام به یک قبیله تعلق دارد. گردشگران می توانند با تاریخ ساراواک و سنت های آن بیشتر آشنا شوند، با مردم محلی معاشرت نمایند و با موسیقی و سبک زندگی آن ها از نزدیک آشنا شوند. یکی دیگر ازا کارهایی که می توان در این دهکده انجام داد، قدم زدن در جهت پیده روی پنان است که به سمت رودخانه سانتوبونگ می رود. به علاوه گردشگران می توانند از خوردن غذاهای سنتی این منطقه هم لذت ببرند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1851

به "تور ارزان مالزی: در مالزی به کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: در مالزی به کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید