درهای ورزشگاه های ورزشی تا دو روز روی مردم باز است

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفت و گویی تلفنی با محسنی استاندار تهران با تاکید بر آمادگی مجموعه های ورزشی استان تهران برای پذیرایی از شهروندان تهرانی گفت: تا دو روز آینده درهای تمامی اماکن رو باز و ورزشگاه های ورزشی می تواند بر روی مردم باز باشد.

درهای ورزشگاه های ورزشی تا دو روز روی مردم باز است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: از مجموعه سه هزار سمن های کشور، جوانان زیادی بصورت داوطلبانه و منظم آماده یاری و حضور در برنامه های ستاد مدیریت بحران تهران و کشور هستند و با هماهنگی و دستور به معاونت جوانان، سازمان های مردم نهاد مرتبط کاملا آماده همیاری و مشارکت با ستاد های مدیریت بحران هستند.

در پی زلزله بامداد امروز تهران و دماوند وزیر ورزش و جوانان دستور داد درب های تمامی ورزشگاه ها، ورزشگاه ها و مجموعه های عظیم ورزشی حوزه های چهار گانه اداره کل ورزش و جوانان تهران و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بروی مردم گگردده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 987

به "درهای ورزشگاه های ورزشی تا دو روز روی مردم باز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای ورزشگاه های ورزشی تا دو روز روی مردم باز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید