دردسر برای استقلالی ها: قسط دوم محبی دو بار برگشت خورد!

به گزارش گروه سرگرمی، باشگاه استقلال برای پرداخت قسط باشگاه سانتاکلارا پرتغال 2 بار پول قسط پول انتقال محبی را واریز نموده، اما این پول برگشت خورده است.

دردسر برای استقلالی ها: قسط دوم محبی دو بار برگشت خورد!

محمد محبی یکی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال است که در ابتدای فصل با قراردادی قرضی از تیم سانتاکلارا پرتغال به جمع آبی پوشان مرکز پیوست.

باشگاه استقلال برای حضور این بازیکن در جمع آبی های مرکز به طور اقساط، باید مبلغی را به باشگاه پرتغالی واریز می کرد و طبق پیگیری های صورت گرفته، 230 هزار یورو قسط بعدی طلب باشگاه سانتاکلاراست که باید پرداخت گردد.

باشگاه استقلال طی 2 نوبت کوشش کرد این پول را بپردازد، اما هر 2 بار این پول برگشت خود تا به حساب این باشگاه پرتغالی واریز نگردد.

باشگاه استقلال با تماسی که با باشگاه سانتاکلارا پرتغال داشت، درخواست کرد این پول به صورت نقدی به دست این باشگاه پرتغالی برسد، اما این باشگاه پرتغالی این مساله را قبول نکرد.

در حال حاضر باشگاه استقلال به AFC نامه ای ارسال نموده و توضیحات خود را نسبت به فرآیند واریز پول انتقال محمد محبی ارائه نموده، اما همچنان معین نیست که واکنش باشگاه سانتاکلارا پس از نرسیدن قسط بعدی پول انتقال محبی چه خواهد بود و این امکان وجود دارد که این باشگاه پرتغالی، باشگاه استقلال را به علت به موقع پرداخت نکردن اقساط مورد نظر به دردسر بیندازد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2129

به "دردسر برای استقلالی ها: قسط دوم محبی دو بار برگشت خورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر برای استقلالی ها: قسط دوم محبی دو بار برگشت خورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید