دبی و دیدنی هایی بی شمار

به گزارش گروه سرگرمی، آنچه باید در دبی ببینید:

شهر دبی مانند پاریس، لندن یا هنگ کنگ نبوده و طور سنتی، کارهای تفریحی زیادی نمی توان در این شهر انجام داد. البته جاذبه های شهر برای پر کردن اوقات فراغت شما برای چند روز کفایت کرده و در این فهرست برخی از بهترین کارهایی که می توان در دبی انجام داد را معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

دبی و دیدنی هایی بی شمار

تماشا برج خلیفه:

این برج در حال حاضر بلندترین سازه ساخته شده به دست بشر در جهان محسوب شده و شما با پرداخت 100 درهم برابر با 27 دلار، می توانید به طبقه 128 آن بروید. در این محل نمایی زیبا و پانوراما از شهر و بیابان های اطراف در برابر شما خواهد بود. گزینه دیگری نیز در این برج وجود دارد که با پرداخت 500 درهم یا 136 دلار می توانید به طبقه 148 رفته و از آن جا به تماشای شهر بنشینید که این گزینه توصیه نشده و تفاوت چندانی بین این دو بخش وجود ندارد. منظره شبانه شهر از بالای برج خلیفه بسیار زیبا بوده و شما با تماشا نور چراع های ساختمان های دیگر، احساس جالبی را تجربه خواهید کرد. جزیره نخل و آب نماهای شهر با نورپردازی های خاص خود در طول شب بسیار تماشای هستند.

مسجد جمیرا:

یکی از دو مسجد قابل بازدید در دبی، مسجد زیبای جمیرا است. این مسجد کوچک بوده و یک تالار بزرگ دارد. در این مسجد یک تور ویژه بازدید به همراه راهنما وجود دارد که هر روز از 10 صبح آغاز به کار کرده و با پرداخت 20 درهم یا 5 و نیم دلار از مسجد بازدید کرده و صبحانه هم به شما ارائه می شود. در این تور، اطلاعات زیادی درباره فرهنگ و قوانین اسلامی و نقش آن در حکومت امارات به شما ارائه می شود.

تفرجگاه ساحلی:

منطقه تفرجگاه ساحلی (Marina) از طریق ساختمان های بلندی احاطه شده و دارای پیاده روهایی بسیار عالی است. در این تفرجگاه شما می توانید از قایق های زیبا و مجلل و یا نمای شهر و آسمان خراش های آن عکس برداری کنید. حتما به لنگرگاه شماره 7 (Pier 7) در این تفرج گاه سر زده و از رستوران و کافه سه طبقه ساخته شده در آب تماشا کنید.

موزه دبی:

در بخش قدیمی شهر دبی یک موزه کوچک واقع شده است که در آن اطلاعات چندان زیادی وجود ندارد اما برخی از تماشای های آن جالب هستند. در این موزه با تاریخ و فرهنگ دبی آشنا شده و به مشاهده چگونگی زندگی در صحرا می پردازید. هزینه ورودی این موزه نیز تنها 1 دلار است.

از بیابان تماشا کنید:

افرادی که تجربه تماشا بیابان را در دبی دارند، آن را شگفت انگیز ترین فعالیت دبی می دانند. شما می توانید یک تور روزانه برای بازدید در صحرا گرفته یا حتی شبی را در کویر به سر ببرید که قطعا تجربه جالبی خواهد بود.

در پایان به یاد داشته باشید برای تماشا دبی نیازی نیست که ورشکست شوید، هر چند این شهر به نظر گران می رسد و اگر شما در تفریحات بخش مدرن دبی و زندگی شبانه آن افراط کنید احتمالا باید پول زیادی خرج کنید اما در عین حال در این شهر امکانات مناسبی برای تفریح، تماشا و … وجود دارد که چندان هزینه بر نیستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1973

به "دبی و دیدنی هایی بی شمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی و دیدنی هایی بی شمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید