خبرنگاران 217 داوطلب برای انتخابات شورای شهر در استان همدان نام نویسی کردند

به گزارش گروه سرگرمی، همدان - خبرنگاران - دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان گفت: در چهار روز نخست ثبت نام داوطلبان ، 217 داوطلب برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در این استان نام نویسی کردند.

خبرنگاران 217 داوطلب برای انتخابات شورای شهر در استان همدان نام نویسی کردند

ابوالقاسم الماسی شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران گفت: نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از روز 20 اسفند در این استان شروع شده و تا26 اسفند ماه ادامه دارد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه تا به امروز 217 داوطلب برای حضور در انتخابات شورای شهر این استان ثبت نام کردند، اضافه نمود: 37 نفر در روز نخست، 51 نفر در روز دوم، 30 داوطلب در روز سوم و 99 داوطلب در روز چهارم ثبت نام کردند.

الماسی افزود: تا به امروز 68 داوطلب در شهرستان همدان، 48 نفر در ملایر، 35 نفر در اسدآباد، 19 نفر در نهاوند، 14 داوطلب در بهار، چهار نفر در رزن، چهار نفر در شهرستان درگزین، 11 نفر در کبودراهنگ، هشت نامزد در تویسرکان و یک نفر در فامنین برای شرکت در ششمین دوره انتخابات شوارهای اسامی شهرها ثبت نام نموده اند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری همدان بیان نمود: از 217 داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر در این استان، 15 نفر زن و مابقی مرد هستند.

الماسی گفت: 65 تن از داوطلبان حضور در شورای شهر دارای شغل آزاد، 64 تن کارمند، 24 داوطلب بازنشسته، 15 تن فرهنگی، 9 نفر استاد دانشگاه، هفت نفر بیکار، سه نفر طلبه و 30 نفر دارای سایر مشاغل هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد 1400 برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1499

به "خبرنگاران 217 داوطلب برای انتخابات شورای شهر در استان همدان نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 217 داوطلب برای انتخابات شورای شهر در استان همدان نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید