خبرنگاران بازسازی 840 متر شبکه توزیع آب قیام دشت اجرایی شد

به گزارش گروه سرگرمی، شهرری - خبرنگاران - سرپرست امور آبفای قیام دشت شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 تهران- شهرری گفت: اجرای طرح زون بندی و اصلاح و بازسازی 840 متر از شبکه توزیع آب قیام دشت به منظور پایدارسازی شبکه و برخورداری یکسان شهروندان از آب آشامیدنی با کیفیت شروع شد و این طرح تا انتها سال به اتمام می رسد.

خبرنگاران بازسازی 840 متر شبکه توزیع آب قیام دشت اجرایی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

حسین محسنی دینه رودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: طرح تفکیک زون های فشاری شهر قیام دشت به همراه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب این شهر موجب رفع شدن مشکل افت فشار آب شبکه و برخورداری یکسان شهروندان از آب سطحی و زیرزمینی با کیفیت خواهد شد و حوادث شبکه را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه تا به امروز 840 متر از شبکه توزیع آب قیام دشت با اجرای لوله گذاری به قطرهای 200 و 100میلی متر از جنس چدن داکتیل بازسازی شده است اضافه نمود: برای تکمیل زون بندی شهر قیام دشت، 700 متر دیگر از خطوط اصلی شبکه توزیع آب این شهر تا انتها سال بازسازی می گردد که با انجام این پروژه مهم و همچنین اجرای 52 رشته اتصال، طرح تفکیک زون های فشاری شهر به اتمام خواهد رسید.

محسنی هزینه اجرا و تکمیل این طرح تا انتها سال را نزدیک به 10 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با اجرای کامل این طرح و ورود ایستگاه پمپاژ مخزن 5000 متر مکعبی شهر به مدار بهره برداری، ضمن رفع شدن مشکل فشار زون شمالی، تمامی مردم شریف شهر قیام دشت به یک نسبت از آب سطحی و زیرزمینی سهم برده و شاهد کاهش حوادث در زون جنوبی و کاهش نشت شبکه خواهیم بود.

سرپرست امور آبفای قیام دشت با اشاره به انجام عملیات اتصال خط لوله 200 میلی متری جدیدالاجرای خیابان نوزدهم به لوله آبدار 300 خیابان آزادی قیام دشت اعلام نمود: این عملیات اجرایی در قالب همین طرح اصلاح و بازسازی و زون بندی شبکه انجام شد و طی آن 130رشته انشعاب آب نیز بازسازی شد.

شهر قیام دشت با جمعیتی بالغ بر 68 هزار نفر در جنوب شرق تهران و شرق شهرستان ری واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 9 هزار و 290 اشتراک آب شهری و روستایی خدمات رسانی می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 988

به "خبرنگاران بازسازی 840 متر شبکه توزیع آب قیام دشت اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازسازی 840 متر شبکه توزیع آب قیام دشت اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید