خبرنگاران استاندار گلستان: نگران موج دوم شیوع کرونا هستیم

به گزارش گروه سرگرمی، گرگان - خبرنگاران - استاندار گلستان گفت: تعداد بیماران کرونایی استان در روزهای اخیر نسبت به ایام ابتدایی شیوع این ویروس کاهش یافته اما همچنان نگران موج دوم فراگیری این بیماری در گلستان هستیم.

خبرنگاران استاندار گلستان: نگران موج دوم شیوع کرونا هستیم

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان هادی حق شناس عصر روز شنبه در ملاقات با اعضای مجمع جوانان استان گلستان با اشاره به صندلی سازمان های مردم نهاد برای یاری به دولت در شناسایی مسائل و برطرف آن ها گفت: سمن های این استان تا به امروز نقش زیادی در شناسایی و یاری به احتیاجمندان ایفا کردند اما با وجود آسیب دیدن در روزهای شیوع کرونا، هنوز تحت پوشش سازمان های حمایتی قرار ندارند.

وی اضافه نمود: یکی از اتفاقات امیدوار نماینده پس از شیوع کرونا در گلستان، همکاری سازمان های مردم نهاد و دیگر نیروهای پشتیبان برای فراوری و توزیع ماسک، گان و مواد ضدعفونی نماینده بین مراکز درمانی و شهروندان است که با این همراهی ها مسئله ای برای تامین اقلام مورد احتیاج وجود ندارد.

استاندار گلستان یادآور شد: پس از شیوع کرونا، بسیاری از شهروندان برای تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل شدند که اعضای سمن های جوان استان می توانند با مسوولان دستگاه های مرتبط برای شناسایی و دست گیری از این افراد همکاری نمایند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد با رعایت بهداشت فردی، ادامه قرنطینه خانگی برای قطع زنجیره انتقال این بیماری و استفاده از فناوری های جدید برای خرید و فروش اینترنتی، در مهار و کنترل کامل این بیماری نقش موثری ایفا نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 923

به "خبرنگاران استاندار گلستان: نگران موج دوم شیوع کرونا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار گلستان: نگران موج دوم شیوع کرونا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید