جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر برگزار گردید

به گزارش گروه سرگرمی، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر به ریاست استاندار بوشهر و با حضور معاون امور عمرانی استانداری، فرمانداران و مدیران کل استانی برگزار گردید.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، در این جلسه ابتدا روسای کمیته های مختلف ستاد اجرایی به گزارش عملکرد پرداختند و دستگاه ها جهت ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز آمادگی خود را اعلام کردند.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در ابتدا با تبریک فرا رسیدن ایام ماه رجب از مجموعه اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر بابت تشکیل این جلسه تشکر کرد و گفت: هدف از تشکیل این جلسات به ثمره نشستن زحمات شما است و با توجه به گزارشات واصله از رضایتمندی نسبی مسافران نشان می دهد که عملکرد دستگاه ها خوب بوده است.

گراوند ادامه داد: در ایام نوروز بوشهر یکی از سه مقصد گردشگری کشور است و هر سال در این بازه زمانی، چند برابر جمعیت استان ، مسافر وارد می گردد و خدمات ما جوابگوی این حجم از مسافر نیست و کار سخت و سختی است و قطعا ما نمی توانیم رضایت 100 درصد را داشته باشیم اما تمام کوشش خود را برای نشان دادن مهمانوازی مردم استان بوشهر انجام می دهیم.

استاندار بوشهر با بیان نقاط ضعف و قوت استان در پذیرایی از مسافران گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در بحث گردشگری را دارد . حتی این ظرفیت بیشتر از نفت و گاز در این استان وجود دارد و باید تعداد مراکز اقامتی و پذیرایی افزایش یابد و زیرساختهای لازم برای ورود سرمایه گذاران انجام گیرد.

استاندار بوشهر در بخشی از صحبت های خود گفت: سیستم اداری دولتی و حکومتی کار رابرای سرمایه گذاران سخت نموده است و یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری باید از هفت خوان نظام سخت اداری عبور کند و اگر بعد از کلی دوندگی پیروز شد باید به این سرمایه گذار یک خدا قوت گفت. این نوع رفتار با سرمایه گذار نشان از ضعیف بودن دستگاه های اداری است که کار سرمایه گذار را چنان سخت و سخت می نمایند که بعضا سرمایه گذار کار را رها می نماید و اگر هم با پیروزیت به خاتمه برساند برای او مسائل دیگری بوجود می آوریم.

استاندار بوشهر در خاتمه صحبت های خود گفت: در بحث تبلیغات برای گردشگری عشایری و روستایی همه سازه کارها را در نظر بگیرید تا این صنعت در این بخش توسعه یابد تا مسافران بتوانند با تمام ابعاد گردشگری استان بوشهر آشنا شوند.

ارغوان مهدی زاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ابتدا ضمن خیر مقدم به مدیران کل و روسای کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر گفت: گزارش های عملیات ها و کارهای انجام شده روسای کمیته ها نشان از کوشش شبانه روزی شما است که برای رسیدن به یک هدف مشترک و ان هم توسعه گردشگری استان بوشهر را داد.

مهدی زاده ادامه داد: در اغلب شهرستانها فرامانداران محترم حداقل بین سه تا چهار جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر شهرستانی برگزار نموده اند و به موضوع بحث های کمیسیون ها پرداخته و طبق دستورالعمل پیش رفته اند و این نشان از عزم و همبستگی استان برای ارائه خدمات مطلوب و در خور و شان به مسافران را دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی بوشهر اعلام کرد: توسعه صنعت گردشگری با ارائه خدمات خوب می تواند بستری را فراهم کند که به اشتغال پایدار برسد و این مهم هم اکنون در سه حوزه شهری، روستایی و دریایی در بوشهر در حال اجرا است که در حوزه روستایی پروژه بوشهر توریسم را مدیریت نموده ایم و به دستاوردهای خوبی رسیده اییم و هم اکنون دبیرخانه این پروژه نیز در عمارت دهدشتی مشغول به کار است.

ا مهدی زاده در خاتمه گفت: در بحث خانه های مسافری یا همان مبله با همکاری نیروی انتظامی و سایر ارگانها و در بحث امنیت آن توانستیم به نتایج خوبی برسیم و هم اکنون اغلب این خانه ها با مجوز اداره کل میراث فرهنگی مشغول فعالیت هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 220

به "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید