جاذبه های گردشگری کیوتو؛ شهر افسانه ای ژاپنی ها

به گزارش گروه سرگرمی، کیوتو که در یک منطقه کوهستانی واقع شده، دارای مسیرهای پیاده روی و تپه نوردی فوق العاده ای است. بعضی از این مسیرها نزدیک و بعضی دیگر کمی دورتر هستند؛ اما می توان گفت برای هر کس با هر سطح توانایی و علاقمندی، مسیری برای پیمودن وجود دارد. اگر دلتان می خواهد از شلوغی و جوش و خروش شهری فرار کنید یا لحظه هایی را به تنهایی برای شناخت روح خود سپری کنید و یا این فرصت را داشته باشید که از تنهایی و با خود بودن لذت ببرید، بهتر است نوشتار جاذبه های گردشگری کیوتو را بخوانید تا با زیبایی های این شهر تاریخی آشنا شوید و در خصوص جاهای دیدنی کیوتو شناخت بیشتری پیدا کنید.

جاذبه های گردشگری کیوتو؛ شهر افسانه ای ژاپنی ها

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

آراشیاما Arashiyama

مهمترین و جالب ترین نقاط این راستا، پارک میمون های ایواتایاما Monkey Park Iwatayama، معبد اوتاجی ننبوتسوجی Otagi Nenbutsuji Temple و معبد آداشینو ننبوتسوجی Adashino Nenbutsuji Temple بوده و بیشتر راستا و شاخه های آن کوتاه و مفرح هستند. کوه های آراشیاما Arashiyama از زیباترین و اینستاگرام پسندترین نقاط کشور ژاپن به شمار می فرایند. شما می توانید از طریق اتوبوس، قطار یا تاکسی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کیوتو در این منطقه سفر کنید. راستاهای تپه نوردی و پیاده روی کوتاه و متعددی در این منطقه وجود دارند؛ از جمله جنگل بامبوی آراشیاما Arashiyama Bamboo Grove. همچنین، می توانید راستا زیبا و آرام بخش معبد نیسون این Nison-in را به صورت پیاده طی کنید. گزینه دیگر پیاده روی در امتداد رودخانه هوزو Hozu River از پل توگتسوکیو Togetsukyo در آراشیاما Arashiyama و برگشت از راه راستا ریلی خوش منظره سگانو Sagano Scenic Railway است.

کوه آتاگو Mount Atago

یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیوتو، راستای به سوی بلندترین کوه این شهر است. کوه آتاگو Mount Atago با 924 متر ارتفاع دارای راستای پر چالش اما دست یافتنی بوده که پیمودن آن و برگشت از آن بین 4 تا 6 ساعت زمان می برد. این راستا در شمال غربی شهر کیوتو واقع شده و در آن منطقه بسیار محبوب است. از این راستا می توان به عنوان یکی از بهترین راستاهای اطراف کیوتو برای انجام یک سفر یک روزه نام برد. همانطور که در حال بالا رفتن در راستا کوه آتاگو Mount Atago هستید، حیات وحش منطقه از جمله آهوهای کوچک موجود در راستا را تماشا کنید. همچنین از فراوان بودن بچه ها کم سن و سال و نوزادانی که برای پیمودن این راستا به این منطقه آورده شده اند، شگفت زده نشوید. این نکته به این دلیل است که مردم منطقه عقیده دارند بچه های که در سن کم این راستا را می پیمایند، عمری مملو از مصونیت و محافظت در برابر آتش به آنها اهدا خواهد شد. کوه آتاگو Mount Atago در تمام طول سال به روی عموم باز است؛ اما توصیه می گردد اگر دارای تجهیزات مناسب یا تجربه کافی برای شرایط برف و یخ نیستید، در زمستان به این مورد از جاذبه های گردشگری کیوتو سفر نکنید.

راستا تاکائو Takao به هوزوکیو Hozukyo

راستا تاکائو Takao به هوزوکیو Hozukyo که نزدیک به 11 کیلومتر طول دارد، یک راستا عالی بوده که پیمودنش شش ساعت به طول می انجامد و مهمترین و جالب ترین نقاط آن معبد جینگو جی Jingo-ji Temple و چایخانه های متعدد آن هستند. اگر به دنبال یک راستا آرام با دشواری کم هستید، این راستا برای شما مناسب است. در همان حال که مشغول پیمودن این راستا هستید، در کنار رودخانه بسیار زیبایی قدم بر می دارید که در دمای مناسب برای شنا و آبتنی عالی است. وقتی به معبد جینگو جی Jingo-ji Temple رسیدید، به نقطه کاواراکناگه kawarakenage بروید. در این نقطه می توانید در یک سنت محلی که خریدن و پرتاب کردن کاواراکه kawarake است، شرکت کنید. کاواراکه kawarake یک صفحه گلی کوچک بوده که شما آن را به صخره های نزدیک پرتاب می کنید تا از کارمای منفی و عاقبت بد در زندگی خلاص شوید. عمل پرتاب این صفحه ها کاواراکناگه kawarakenage نام دارد. این سنت بسیار مفرح بوده و انجام آن در بین جاهای دیدنی کیوتو بسیار توصیه می گردد.

راستا کیوتو ایشو Kyoto Isshu Trail

راستا کیوتو ایشو Kyoto Isshu Trail یک راستا 70 کیلومتری بوده که مانند حلقه ای به دور شهر کیوتو حلقه می زند؛ این راستا از زیارتگاه فوشیمی ایناری Fushimi Inari Shrine آغاز می گردد و در امتداد کوهستان امتداد می یابد تا به معبد ماس Moss Temple می رسد. نقاط مهم و جالب دیگر این راستا، معبد انریاکو جی Enryaku-ji، قله کوه هیئی Mt. Hiei و معبد نانزن جی Nanzen-ji هستند. راه های بسیار زیادی برای رسیدن به راستا کیوتو ایشو Kyoto Isshu Trail وجود دارند. با استفاده از امکانات اردوگاهی می توانید در عرض چهار یا پنج روز این راستا را بپیمایید یا در سرانجام روز اول به کیوتو بازگردید. انتخاب با شماست. وقتی در حال پیمودن این راستا هستید، ممکن است با گرازها، خرس ها یا آهوها روبرو شوید؛ حتی شاید میمون هایی که در اطراف معبد و زیارتگاه های متعدد این راستا پرسه می زنند. بسته به اینکه چگونه راستا کیوتو ایشو Kyoto Isshu Trail را بپیمایید، این راستا می تواند یکی از بهترین جاهای دیدنی کیوتو باشد.

راستا فوشیمی ایناری Fushimi Inari

راستا فوشیمی ایناری Fushimi Inari یکی از ملایمترین راستاها بوده و قدم زدن در میان تونل طاق های راستا فوشیمی ایناری Fushimi Inari یکی از بهترین و عالی ترین چیزهایی است که می توانید در سفرهای خود تجربه کنید. رسیدن به این راستا ساده است؛ این راستا از ایستگاه کیهان فوشیمی ایناری Keihan Fushimi-Inari که با قطار فاصله کوتاهی از کیوتو دارد، آغاز می گردد. دروازه های مشهور و زیبای توری torii تا بالای کوه 233 متری ایناری Mt. Inari ادامه می یابند و طی کردن این راستا بین یک ساعت تا یک ساعت و نیم به طول می انجامد. اگر عجله ندارید، بهتر است در طول راستا چندین بار برای نوشیدن چای توقف کنید. اگر دلتان می خواهد راهپیمایی کوتاهی داشته باشید، راستا فوشیمی ایناری Fushimi Inari جالب ترین گزینه بحساب می آید.

کوه دایمون جی Mount Daimonji

اگر تنها یک نیم روز اضافی در سفرتان به ژاپن زمان دارید، بهتر است سری به کوه دایمون جی Mount Daimonji در شرق کیوتو بزنید. وقتی به این مورد از جاذبه های گردشگری کیوتو بروید، چشم اندازهای فوق العاده ای در انتظارتان خواهند بود و راستاتان از کنار مناطق سرسبز و پر درخت و رودخانه های وحشی می گذرد. بطور کل، راستا کوه دایمون جی Mount Daimonji نزدیک به 1.5 کیلومتر است، پیمودن آن نزدیک به یک ساعت به طول می انجامد و آغاز و سرانجام آن در معبد گینکاکو جی Ginkaku-ji Temple است.

راستا شوگونزوکا Shogunzuka و سیریودن Seiryuden

توصیه می کنیم یک نیم روز از سفر خود را به پیمودن این راستا و رفتن از معبد شیون این Chion-in به نقطه مرتفع سیریودن Seiryuden اختصاص دهید. این راستا تقریبا متعادل و در بعضی نقاط آسان بوده و پیمودن آن نزدیک به دو ساعت زمان می برد؛ بویژه وقتی به نقطه مرکزی آن می رسید، مناظر بسیار فوق العاده ای برای تماشا عرضه می نماید. راستا شوگونزوکا Shogunzuka و سیریودن Seiryuden از بهترین و خوش منظره ترین جاذبه های گردشگری کیوتو بشمار می آید.

منبع: همگردی
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 876

به "جاذبه های گردشگری کیوتو؛ شهر افسانه ای ژاپنی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری کیوتو؛ شهر افسانه ای ژاپنی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید