تقویت همکاری های صدای رسانه ملی با اتحادیه رادیو-تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه سرگرمی، همکاری های صدای جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه رادیو- تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه افزایش می یابد.

تقویت همکاری های صدای رسانه ملی با اتحادیه رادیو-تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه

به گزارش ، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در دیدار با رئیس دپارتمان رادیو اتحادیه رادیو-تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه گزارشی از روند برگزاری پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو که در اردیبهشت ماه آینده برگزار می گردد، ارائه و سپس درباره تقویت ارتباط رادیوی ایران و سایر شبکه های رادیویی عضو این اتحادیه نکاتی را مطرح نمود.

وی در ادامه با تاکید بر تقویت ارتباطات بین المللی صدای جمهوری اسلامی ایران، ضرورت تبادل برنامه ای بین شبکه های رادیویی پیروز در این منطقه را امری مهم دانست واظهار امیدوار کرد: رادیو جمهوری اسلامی ایران باید بتواند در سایر شبکه های رادیویی آسیا و اقیانوسیه برنامه ای برای شناساندن هر چه بهتر میراث فرهنگی و گردشگری و همینطور آداب و سنن ایرانی داشته باشد و از طرف دیگر نیز همین فرصت در اختیار دیگر رادیو های خارجی وجود داشته باشد.

اعزام برنامه سازان رادیو به کشورهای دیگر

اولیا بویار رئیس دپارتمان رادیو اتحادیه رادیو-تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از حضور معاون صدا در این اجلاس، به تجربه رسانه ای پیروز این رادیو در زمینه های مستند و نمایش اشاره نمود و گفت: برنامه سازان رادیو جمهوری اسلامی می توانند در آینده به عنوان مدرس به کشور های دیگر اعزام شده و این تجربه را با دیگر اعضای این اتحادیه به اشتراک بگذارند.

وی درباره همکاری های این اتحادیه با پانزدهمین جشنواره بین المللی رادیو گفت: جشنواره رادیو محل مناسبی است که بتوان در آن دانش برنامه سازان رادیو را در حوزه های مختلف را ارتقاء داد.

رئیس دپارتمان رادیو اتحادیه رادیو-تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه در انتها بهره گیری از ظرفیت اتحادیه ABU در تعامل هر چه بیشتر با صدای جمهوری اسلامی ایران را مورد تاکید قرار داد.

لازم به ذکر است تبادل تجربه رسانه ای در حوزه های برنامه سازی نظیر مستند و نمایش از دیگر موضوعات مورد بحث معاون صدا بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 496

به "تقویت همکاری های صدای رسانه ملی با اتحادیه رادیو-تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت همکاری های صدای رسانه ملی با اتحادیه رادیو-تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید