بی خبری از ملی پوش بوکس در اتریش

به گزارش گروه سرگرمی، یکی از ملی پوشان بوکس کشورمان پس از حضور اعضای تیم ملی در فرودگاه وین از جمع سایر هم تیم های خود جدا شده و همچنان خبری از او نیست.

بی خبری از ملی پوش بوکس در اتریش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی بوکس کشورمان بامداد چهارشنبه 17 بهمن ماه با 9 ملی پوش، تهران را به مقصد شهر وین در اتریش ترک کرد تا پس از توقفی چند ساعته، برای حضور در تورنمنت بین المللی مجارستان راهی بوداپست گردد.

پس از حضور تیم ملی در فرودگاه شهر وین، مبین کهرازه، ملی پوش وزن 81 کیلوگرم بوکس ایران به طور ناگهانی از سایر هم تیم های خود جدا شد و پس از چند روز همچنان خبری از او نیست. این موضوع باعث شده است تا اکبر احدی و علی مظاهری، سرمربی و مربی تیم کشورمان در اتریش باقی مانده تا شاید بتوانند از این ملی پوش خبری کسب نمایند.

باید منتظر ماند تا معین گردد که کهرازه قصد پناهنده شدن دارد یا اتفاقی دیگر برای او اتفاق افتاده است.

امید احمدی صفا در وزن 52 کیلوگرم، رضا سلیمانی فر در وزن 56 کیلوگرم، اشکان رضایی در وزن 60 کیلوگرم، مسلم مقصودی در وزن 64 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن 69 کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم، مبین کهرازه در وزن 81 کیلوگرم، طوفان شریفی در وزن 91 کیلوگرم، ایمان رمضان پور در وزن +91 کیلوگرم بازیکنان اعزامی به تورنمنت مجارستان هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 94

به "بی خبری از ملی پوش بوکس در اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی خبری از ملی پوش بوکس در اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید