بنیتس: زود است که درباره ناپولی قضاوت کنیم، رمز موفقیت ما اتحاد است

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی اسپانیایی نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا، آغاز قدرتمندانه تیمش در این فصل از رقابت ها را نتیجه یکپارچگی شاگردان خود دانست اما تاکید نمود هنوز برای قضاوت درباره عملکرد این تیم زود است.

بنیتس: زود است که درباره ناپولی قضاوت کنیم، رمز موفقیت ما اتحاد است

به گزارش خبرنگاران، رافائل بنیس پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل آتالانتا در گفت وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من بسیار راضی هستم، چون نه تنها بازی را بردیم بلکه توانستیم این کار را با استفاده از سیستم چرخشی انجام دهیم و انرژی بازیکنان را حفظ کنیم.

این سومین پیروزی متوالی ناپولی در فصل جدید سری A بود که با توجه به توقف اینتر و یوونتوس سبب صعود ناپولی به صدر جدول رقابت ها شد. بنیتس در شرح دلیل آغاز موفقیت آمیز شاگردانش در این فصل گفت: رمز موفقیت تیم من اتحاد و یکپارچگی بازیکنان آن است. طرفداران باید همواره همین قدر به ما نزدیک بمانند، چون حمایت آنها برای ما نقشی حیاتی دارد. ما الان صدرنشین جدول هستیم اما این نباید ما را از خودبی خود کند، چون برای قضاوت کردن درباره عملکرد تیم بسیار زود است.

ناپولی در نفوذ به دیوار دفاعی آتالانتا مشکل داشت تا اینکه مارک هامشیک و خوسه ماریا کایخون از روی نیمکت آمدند و گره از کار آبی های ناپل گگرددند. سرمربی پیشین اینتر در تمجید از کایخون توضیح داد: من از سیستم چرخی استفاده کردم، چون بعضی بازیکنان به سبب حضور در اردوی تیم های ملی شان خسته بودند. کایخون برای ناپولی بازیکن بسیار مهمی است، زیرا نوع حرکاتش با دیگر بازیکنانی که ما داریم متفاوت است. در دیداری اینچنینی که حرکات مان محدود می گردد، بازیکنی مثل کایخون می تواند سرنوشت بازی را عوض کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 262

به "بنیتس: زود است که درباره ناپولی قضاوت کنیم، رمز موفقیت ما اتحاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس: زود است که درباره ناپولی قضاوت کنیم، رمز موفقیت ما اتحاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید