ماه سختی را پشت سر گذاشتم، توپ بازی را به خانه می&zwnjبرم!

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در هفته هفدهم لیگ روسیه شب گذشته پیروز شد با نتیجه 5 بر یک تیم اورال را شکست بدهد.

ماه سختی را پشت سر گذاشتم، توپ بازی را به خانه می&zwnjبرم!

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت که حدود یک ماه به دلیل مصدومیت قادر به بازی نبود و به تدریج از نظر بدنی آماده می گردد، شب گذشته هم در ترکیب اصلی زنیت قرار داشت و توانست برای زنیت سه گل به ثمر برساند.

آزمون با این درخشش، تعداد گل های خود را در روسیه به عدد 9 افزایش داد و به صدر جدول گلزنان این کشور صعود کرد. این مهاجم ایرانی از سایت چمپیونات روسیه هم نمره خوب 8.5 را دریافت کرد.

آزمون در انتها این مسابقه در مصاحبه با سایت باشگاه زنیت اظهار داشت که ماه سختی را به دلیل مصدومیت پشت سر گذاشته است.

وی درباره سه گل و یک پاس گل در بازی با اورال گفت: من فقط کارم را انجام دادم. خدا را شکر امروز همه چیز خوب بود و سعی می کنم این فرایند را ادامه بدهم.

مهاجم ایرانی تیم زنیت در مورد تدافعی بودن تیم اورال و به ثمر رساندن پنج گل توسط تیم زنیت گفت: سه امتیاز برای ما مهمتر از تعداد گل های زده است. امروز دستورات سرمربی را پیاده کردیم و همه چیز طبق برنامه پیش رفت.

آزمون در پاسخ به سئوالی مبنی بر مصدومیتش که باعث شد چند مسابقه را در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا از دست بدهد، توضیح داد: یک ماه سخت را پشت سر گذاشتم. ساده نبود که مسابقات را از دست بدهم و بازی نکنم. به تدریج آماده می شوم و وظیفه یک مهاجم هم گلزنی است. بنابراین کوشش می کنم فرایند امروز را ادامه بدهم.

مهاجم ایرانی تیم زنیت که به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه هم انتخاب شده بود در انتها این مصاحبه اظهار داشت که توپ بازی را با خود به خانه می برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1329

به "ماه سختی را پشت سر گذاشتم، توپ بازی را به خانه می&zwnjبرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه سختی را پشت سر گذاشتم، توپ بازی را به خانه می&zwnjبرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید