برگزاری کمپ آموزشی نوآوری و نوآفرینی در موزه خوی

به گزارش گروه سرگرمی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوی از برپایی کمپ آموزشی نوآوری و نوآفرینی در موزه خوی اطلاع داد.

برگزاری کمپ آموزشی نوآوری و نوآفرینی در موزه خوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، عزیز میرزایی با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کمپ آموزشی، توسعه فرهنگ نوآوری و خلاق حرفه ای در جامعه ، تجاری سازی تحقیقات ، تسهیل در کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، یاری به جذب دانش فنی و رشد و راهکارهای توسعه گردشگری شهرستان و جذب مخاطب موزه ها است.

او توضیح داد: این کمپ آموزشی با همکاری پارک فناوری استان آذربایجان غربی، دانشگاه پیغام نور علامه خویی، شهرداری خوی ، اداره استاندارد و اداره صنعت معدن تجارت و آموزش و پرورش با حضور تعدادی از مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و واحدهای اقامتی و پذیرایی به مدت 2 روز در موزه خوی برگزار گردید.

او اضافه نمود: در این دوره آموزشی اساتید موضوعاتی در زمینه خلاقیت، نوآفرینی ، آشنایی با تکنیک های خلاقیت ، تمرین ایده پردازی فردی و گروهی را مطرح و برای حاضران در دوره تدریس کردند.

میرزایی اضافه نمود: در این دوره همچنین انواع تکنیک ها و اصول نوآوری و نوآفرینی آموزش داده شد و شرکت کنندگان به صورت عملی بر روی تئوری هایی که برآورد شد تمرین و ممارست کردند و مسائل و چگونگی رونق گردشگری و جذب مخاطب موزه ها را مورد نقد و آنالیز قرار دادند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوی اظهار کرد: با توجه به اینکه موزه ها یکی از مهم ترین کانون های دیپلماسی فرهنگی محسوب می شوند برگزاری چنین دوره های آموزشی در فرهنگ سازی و توسعه فرهنگ نوآوری و نوآفرینی نقش مهمی را ایفا می نماید.

این کمپ آموزشی 10 و 11 تیر به مدت 2 روز در محل موزه باستان شناسی شهرستان خوی برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 228

به "برگزاری کمپ آموزشی نوآوری و نوآفرینی در موزه خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کمپ آموزشی نوآوری و نوآفرینی در موزه خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید