آنالیز بازار بزرگ ترین برگزارکنندگان تور در جهان

به گزارش گروه سرگرمی، برگزارنمایندگان تور، سازمان هایی هستند که پکیج های تورهای مسافرتی را به عموم مردم عرضه می نمایند. این بسته ها می تواند شامل حمل و نقل، محل اقامت، فعالیت های سرگرم نماینده، وعده های غذایی و نوشیدنی ها گردد. برگزارنمایندگان تورمعمولاً فعالیت های بازاریابی خود را بر بازار اوقات فراغت متمرکز می نمایند که نشانگر گروه غالب خریداران می باشد. برگزارنمایندگان تور به صورت روزافزونی متمرکز شده اند. برای مثال، در اروپا نزدیک به 70% از بازار تحت اختیار پنج مورد از بزرگترین شرکت ها قرار گرفته است که همه در آلمان و انگلستان جایگاهی دارند.

آنالیز بازار بزرگ ترین برگزارکنندگان تور در جهان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در دهه 90م. این برگزارکنندگان تور از راهبرد مشارکت عمودی استفاده می کردند. برگزارکنندگان تور با کنترل زنجیره ارزش فروش و بسته بندی در سیستم حمل و نقل و هتل ها قصد دارند به طور راهبردی سهم بازار خود را تضمین کنند و سود کم کار اصلی خود را با فعالیت های سودآور در مناطق پایین دست زنجیره ارزش جبران کنند. اما بازار متغیر و راکد گردشگری نشان دهنده عدم انعطاف پذیری این مدل می باشد. عدم استفاده از بسته بندی در سفرها - با مشتریانی که برنامه سفر خود را جزء به جزء در پلت فرم های اینترنتی طراحی می کنند - ضربه ای به تورگردانان سنتی زده است. این موضوع باعث یکپارچگی بیشتری در این بخش شده است. در سال 2007 چهار شرکت برتر برگزارکننده تورهای شامل تمام خدمات، به دو غول آنگلو آلمانی تبدیل شدند که نیمی از بازار انگلستان را تشکیل می دادند. شرکت منچستری مای تراول با شرکت انگلیسی توماس کوک ادغام شد، در حالی که شرکت فرست چویس با شرکت تویی ادغام شده و تویی تراول را تشکیل داد. گروه جدید مسافرتی تویی تراول 200 نام تجاری در دنیا، 30 میلیون مشتری از 20 بازار مرجع، یک ناوگان متشکل از 155 هواپیما و 3600 آژانس دارد.

برگزارکنندگان تور قادرند مشتریان بسیاری را جذب کنند. آن ها نرخ های متغیر را از تولیدکنندگان خدمات در ازای ارائه تعداد زیادی از بازدیدکنندگان دریافت می کنند. برگزارکنندگان تور با عرضه بسته های مسافرتی با سود پایین به تعداد زیادی از مشتریان، سود خود را به دست می آورند. به طور معمول سازمان هایی که بسته های مسافرتی را عرضه می کنند باید جهت برابر کردن دخل و خرج، بین 75 تا 85% از بسته های موجود را به فروش برسانند. بیشتر برگزارکنندگان تورها بسته های مسافرتی خود را به وسیله آژانس های مسافرتی توزیع می کنند. هر آژانس مسافرتی به طور میانگین نشان دهنده چهار برگزارکننده تور است و نقش مهمی در توزیع محصولات برگزارکنندگان تور دارد. با این حال، برگزارکنندگان تور بسته های خود را به طور مستقیم به مشتریان خود می فروشند و با استفاده از وبسایت ها و فروشگاه هایشان واسطه ها را متوقف می سازند.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 697

به "آنالیز بازار بزرگ ترین برگزارکنندگان تور در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز بازار بزرگ ترین برگزارکنندگان تور در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید