تور آلمان ارزان: بهترین شهر بازی های دنیاپارک یوروپا در آلمان

به گزارش گروه سرگرمی، پارک یوروپا در آلمان

در جهانی پر از استرس، یکی از مهم ترین چیزهایی که هر کسی سعی می نماید زمانی را برای آن صرف کند، تفریح و هیجان است. تفریح و هیجان سطح آدرنالین خون را بالا می برد و باعث می گردد از ته دل بخندید. امروزه بهترین شهر بازی های جهان اوج هیجان را ایجاد می نمایند و به ما حس زنده بودن و سر زندگی می دهند. در شهربازی های جهان نه تنها جوانان بلکه بزرگسالان از تمامی دقایق حضور خود در آنجا لذت می برند و در کنار بقیه از اوج تفریح و تفریح لذت می برند. امروزه در شهربازی ها وسایلی کار گذاشته شده که حتی نگاه کردن به آنها وحشت و هیجان را در فرد ایجاد می نماید، چه به اینکه ساعاتی را در آنها تفریح کرد. در اینجا چند مورد از بهترین شهر بازی های جهان را نام می بریم که در ایجاد هیجان زبانزد همه هستند.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور آلمان ارزان: بهترین شهر بازی های دنیاپارک یوروپا در آلمان

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

یکی از بزرگ ترین و برترین شهر بازی های جهان، پارک یوروپا در آلمان است. این پارک دومین پارک پرطرفدار بعد از دیزلی لند پاریس است. این پارک با الهام از افکار هیچان انگیز و خیالی ساخته شده است. در پارک یوروپا 12 ترن هوایی هیجان انگیز وجود دارد که ماجراجویان را از سرتاسر جهان به سوی خود می کشاند تا اوج هیجان را در آنها تجربه نمایند. یکی از برترین و جدیدترین ترن های این پارک آرتور نام دارد که هواداران خاص خود را دارد. این یکی از برترین شهربازی های جهان است که می توان اوج هیجان را در چهره هر فردی دید.

لورته ورلد در سئول

یکی از برترین جاذبه های گردشگری کشور سئول این پارک سرپوشیده است. در این پارک مشهور، یک جزیره جادویی و پارک سرگرمیی رو باز نیز وجود دارد که این پارک را جزء برترین شهر بازی های جهان نموده است. این پارک تمامی انتظارات بازدید نماینده را برآورده می نماید. البته مهم ترین قسمت پارک را می توان خشم فرعون نام برد که یادآور ایندیانا جونز جهانی دیزنی لند است.

پارک گاردالند در ایتالیا

یکی از برترین شهر بازی های جهان پارک گاردالند است که هر سال سه میلیون نفر را از سرتاسر جهان به خود جذب می نماید. برترین و مهیج ترین وسیله سرگرمیی در این پارک، ترن پاندای کونفوکار است که برگرفته از داستان پاندا است. در پارک بیش از 30 جاذبه مهم گردشگری وجود دارد که نهایت وحشت و سرگرمی را می توان در آنها احساس کرد. در این پارک می توان شاهد قسمتی بود که برگرفته از معابد مصری است.

پارک اقیانوس در هنگ کنگ

این پارک باشکوه دارای چندین جاذبه گردشگری است. در این پارک شاهد یک پارک سرگرمیی، یک پارک دریایی و باغ وحش خواهید بود. در این شهربازی می توان به 4 ترن اشاره نمود که درمیان 80 وسیله دیگر برترین ها هستند. اوج هیجان در این پارک را می توان در ترن هایر رایزر تجربه کرد. بخشی از باغ وحش که دارای آکواریوم و جانوران دیگر است مکانی عالی برای بچه ها و خانواده ها است.

دیزنی لند در ترکیه

اوح هیجان و شگفتی را می توان در برترین شهربازی های جهان که در زمینی به میزان 47 هکتار ساخته شده است دید. این هیچان را می توان در دیزنی لند ترکیه تجربه کرد. این پارک محبوب و هیجان انگیز بعد از پارک های مجیک در اورلاندو و دیزنی کالیفرنیا سومین پارک جهان شده است. در این پارک می توانید دزدان دریایی کارائیب، کوه اسپلش و پرواز پیترپن را ببینید. دیزنی لند ترکیه جزء پردرآمد ترین پارک های جهان است که تا کنون بیش از 140 میلیون نفر از این شهربازی جهان تماشا نموده اند.مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1875

به "تور آلمان ارزان: بهترین شهر بازی های دنیاپارک یوروپا در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: بهترین شهر بازی های دنیاپارک یوروپا در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید