با شارژ پی پال از چه خدماتی بهره مند خواهید شد؟

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران ؛ با توسعه جامعه جهانی، احتیاج به استفاده از پلتفرم های پرداخت آنلاین بیش از پیش احساس می گردد و همین فرایند در کشور ما نیز وجود دارد. یکی از برترین این پلتفرم ها، پی پال نام دارد. با خرید و شارژ پی پال می توانید به خدمات ارزنده ای دست پیدا کنید. می دانیم که استفاده از پی پال به علت وجود تحریم برای کاربران ایرانی ممنوع شده است و حتما باید از راه های جایگزین و غیرمستقیم برای این منظور بهره ببرید. یکی از این راه ها، استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت است. نوین پرداخت با فراهم سازی بستری جهت افتتاح حساب و شارژ پی پال کوشش نموده است که احتیاجهای کاربران ایرانی را رفع سازد.

با شارژ پی پال از چه خدماتی بهره مند خواهید شد؟

شما با فعالیت در حوزه پی پال، به مزایای جالبی دست پیدا خواهید کرد که در ادامه مطلب در خصوص آن صحبت خواهیم کرد. شما می توانید عملیات خرید پرفکت مانی را نیز در نوین پرداخت انجام داده و در بعضی از سایت هایی که از پی پال پشتیبانی نمی نمایند، از آن بهره ببرید. پرفکت مانی هم بعضی از مزایای خاص خود را دارد و می توانیم به ووچر پرفکت مانی اشاره کنیم. ووچر نوعی کارت هدیه اعتباری است که به اندازه دلخواه می توانید آن را شارژ نموده و در مواقع مختلف از آن بهره ببرید. امکان پرداخت هزینه خرید کالا یا خدمات و نقد کردن عایدی ارزی شما با خرید پرفکت مانی فراهم خواهد شد. حال بیایید در خصوص مزایای پی پال صحبت کنیم.

فروش آنلاین با پی پال

شما به سادگی می توانید از خدمات شارژ پی پال برای فروش حضوری یا آنلاین بهره ببرید. اگر کاربری در خارج از کشور هستید، پی پال راهکار خوبی برای کسب و کار شما فراهم نموده است. می توانید از امکانات انعطاف پذیر آن استفاده نموده و از مزایای تجاری آن بهره ببرید. حتی می توانید اکانت بیزینس آن را ساخته و به خدمات بیشتری نسبت به نسخه شخصی دسترسی داشته باشید. اگر فروشگاهی دارید که به وسیله آن کالا یا خدمات به فروش می رسانید، می توانید پی پال را به راحتی در آن ادغام نموده و با یاری وردپرس و پلتفرم های دیگر، وب سایت خود را از نظر پرداخت مدیریت کنید. می توانید با چند دقیقه زمان گذاشتن برای پیکربندی آن ، دسترسی جامعی به آن پیدا کنید.

استفاده آسان و کاربردی از پی پال

همان طور که می دانید، راه اندازی پی پال بسیار آسان است. تنها کافی است که به سایت نوین پرداخت مراجعه نموده و عملیات مربوط به افتتاح حساب پی پال را پیگیری کنید. با این کار، می توانید حساب پی پای وریفای شده خود را دریافت نموده و به صورت آزادانه از آن بهره ببرید. یک آدرس ایمیل معتبر برای این منظور احتیاج خواهید داشت و با دریافت اطلاعات تماس خدمات مشتری و ایجاد حساب بانکی به وسیله نوین پرداخت، خواهید توانست که فعالیت در عرصه بین المللی را آغاز کنید. از قلم نیاندازید که پی پال برای خرید کالا از خارج از کشور مناسب است، اما حتما باید قبلا زمان بندی و فکری برای نحوه تحویل کالاهای خود هم بکنید.

استفاده از پی پال برای سرویس ها بسیار راحت تر است و به صورت آنی می توانید خدمت مورد نظر خود را دریافت کنید. از پی پال می توانید برای ثبت نام در سایت های فریلنسری هم استفاده نموده و عایدی خود را به بدین شیوه دریافت کنید. عایدی شما به صورت دلاری یا ارزهای دیگر پرداخت خواهد شد و بدون مشکل خاصی هم می توانید از خدمات نوین پرداخت برای نقد کردن آن بهره ببرید. می دانیم که استعدادهای بسیار زیادی در دانشگاه های کشور وجود دارد و پتانسیل کاملی برای فعالیت فریلنسری در خارج از کشور برای آن ها وجود دارد. با این شیوه می توانید عایدی چند برابری را نسبت به ایران دریافت نموده و در مواقع لزوم آن را به ریال تبدیل کنید.

پی پال برای راحت تر شدن کار کاربران، یک حساب نوع شخصی و نوع بیزینس را در اختیار شما قرار داده است و بنا به خواست خود می توانید به سراغ شان بروید. شما می توانید پی پال را بعضی از سیستم های پرداخت دیگر هم ادغام نموده و از آن بهره ببرید. یکی از آن ها را در ادامه معرفی خواهیم کرد که هنگام خرید پرفکت مانی از نوین پرداخت هم می توانید به آن فکر کنید.

ادغام پی پال با Xero

می دانیم که Xero یک ابزار حسابداری آنلاین است و برای ایجاد بودجه برای کسب و کارهای اینترنتی ساخته شده است. شما می توانید از این ابزار برای دریافت صورت حساب مشتریان خود بهره ببرید. می توانید فاکتورها را به وسیله ایمیل به آن ها ارسال نموده و خیلی راحت آن ها را به پی پال خود واریز کنید. این فرایند سبب صرفه جویی در زمان شما شده و حتی می توانید این کار را به صورت برعکس برای پرداخت حق الزحمه کارکنان خود هم بهره ببرید. البته کاملا معین است که این برنامه در حالت اول برای دریافت حقوق و در حالت دوم در خارج از کشور برای مدیریت کسب و کار خواهد بود.

شما می توانید از پی پال به عنوان راهکار پرداخت پیش فرض خود بهره ببرید. چرا که دارای گزینه پرداخت همراه با یک دکمه است و احتیاجی نخواهد بود که هر بار رمز دوم کارت یا CVV را وارد کنید. اطلاعات شما به صورت ایمن ذخیره خواهد شد و کاملا ساده می توانید هر بار با یک کلیک عملیات پرداخت را انجام دهید. با Xero می توانید اندازه دریافت کارمزد تراکنش ها را نیز به صورت اتوماتیک کنترل نموده و یک برنامه ریزی اقتصادی دقیق داشته باشید. با افتتاح حساب و شارژ پی پال می توانید به سایر خدمات بانکی هم دسترسی داشته باشید.

خدمات دیگر پی پال

با نوین پرداخت می توانید خدمات بسیار بیشتری نسبت به پرداخت های آنلاین دریافت کنید. اکنون امکان استفاده از کارت های نقدی و اعتباری همراه با آن فراهم شده است و حتی در خارج از کشور، خودپردازهای پی پال نیز در اختیار کاربران واقع شده است. جالب است بدانید که امکان برداشت وجه از بیش از 25 هزار خودپرداز در سرتاسر دنیا فراهم شده است و می توانید هنگام خروج از کشور از آن ها بهره ببرید. پی پال برنامه مخصوص موبایل خود را نیز توسعه داده است و امکانات و پاداش های بیشتری از این طریق در اختیار شما قرار خواهد گرفت. می توانید روی تبلت ها و گوشی های با سیستم عامل iOS هم از این برنامه بهره ببرید. دستگاه همراه خود را می توانید به وسیله بلوتوث به کارتخوان چیپ هم متصل کنید که البته بیشتر برای کاربران خارج از کشور است.

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

نوین پرداخت یکی از سایت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات آنلاین است و می توانید به خدمات آن در سطحی گسترده دسترسی پیدا کنید. خدمات نوین پرداخت شامل سه پلتفرم مهم پی پال، پرفکت مانی و وب مانی است و عملیاتی مانند افتتاح حساب، شارژ و انتقال پول را می توانید در بین آن ها انجام دهید. از آن جایی که چالش های زیادی دریافت این خدمات برای کاربران ایرانی وجود دارد، می توانید از شیوه غیر مستقیمی که نوین پرداخت در اختیار شما می گذارد، بهره ببرید.

با نوین پرداخت می توانید هزینه آزمون های معتبر زبان را به شیوه ساده پرداخت کنید. تنها کافی است که معادل ریالی هزینه آزمون را به نوین پرداخت ارائه داده و مابقی کارها را به این سایت بسپارید. می توانید از شیوه دیگر یعنی شارژ پی پال یا پلتفرم های دیگر هم استفاده نموده و خودتان وظیفه پرداخت را بر عهده بگیرید. نوین پرداخت در ارائه سرعت و کیفیت خدمات بسیار عالی عمل نموده است و با استفاده از کادر مجرب و پشتیبانی 24 ساعته مشاورین، یاری می نماید که بدون دغدغه خاصی بتوانید در عرصه های بین المللی به فعالیت مستمر خودتان ادامه دهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1986

به "با شارژ پی پال از چه خدماتی بهره مند خواهید شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شارژ پی پال از چه خدماتی بهره مند خواهید شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید