اگر سایپا شرایط مد نظر را انجام ندهد احتمال جدایی ام وجود دارد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، با شروع تمرینات تیم والیبال سایپا بحث هایی مبنی بر کاهش قرارداد بازیکنان تیم صورت گرفت و در ادامه شایعه اختلاف محمد موسوی با باشگاه سایپا و جدایی اش از این تیم شکل گرفت.

اگر سایپا شرایط مد نظر را انجام ندهد احتمال جدایی ام وجود دارد

محمد موسوی در گفتگو با خبرنگاران درباره مذاکره با باشگاه لهستانی و جدایی از تیم والیبال سایپا گفت: مذاکراتی با تیم لهستانی داشته ام و هنوز نیز پیگیر هستم. مسائلی با باشگاه سایپا پیش آمد و اختلاف نظراتی بر سر بندهایی از قرارداد بوجود آمده است. برخی از مسائل حل شده است از طرف دیگر با باشگاه لهستانی مذاکراتی داشتم و هنوز چیزی معلوم نیست.

ملی پوش والیبال ایران در ادمه تاکید کرد: هنوز رفتنم به تیم لهستان مشخص نیست. اگر شرایط مد نظرم در بندهایی از قرارداد که وجود داشته و درباره آن صحبت شده است، برطرف نشود امکان جدایی ام از تیم سایپا وجود دارد.

وی در پاسخ به این سئوال که غیبت از تمرینات به دلیل کسر 10 درصد از قرارداد است یا خیر گفت: خیر، غیبتم در تمرینات به این دلیل نیست اما به دلیل برخی اختلافات پیش آمده در بندهایی از قرار داد ها بوده و همچنین ابتلای برخی از بازیکنان تیم به ویروس کرونا باعث شد که در تمرینات حاضر نشوم و منتظر نتیجه تست کرونا تیم هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1090

به "اگر سایپا شرایط مد نظر را انجام ندهد احتمال جدایی ام وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر سایپا شرایط مد نظر را انجام ندهد احتمال جدایی ام وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید