مجرد: انتظار نداشتم برترین مدافع آسیا شوم، موسوی اجازه داد شماره 6 را بپوشم

به گزارش گروه سرگرمی، ملی پوش والیبال ایران گفت: انتظار اینکه برترین مدافع آسیا بشوم را نداشتم اما در هر بازی کوشش می کردم برترین عملکرد را داشته باشم.

مجرد: انتظار نداشتم برترین مدافع آسیا شوم، موسوی اجازه داد شماره 6 را بپوشم

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر مجرد، برترین مدافع روی تور مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در خصوص کسب اسم نخست این مسابقات گفت: برای ما، قهرمانی مهم بود و این مقام فردی با یاری همه اعضای تیم به دست آمد. البته انتظار اینکه برترین مدافع آسیا بشوم را نداشتم اما در هر بازی کوشش می کردم برترین عملکرد را داشته باشم.

ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: از اردیبهشت که اردوهایمان شروع شد از ناحیه ساق پا دچار مصدومیت جزئی شدم که زیر نظر دکتر افروزی و در مسابقات زیر نظر دکتر فرهادی کارهای درمانی خود را ادامه دادم. الان شرایطم خیلی بهتر شده و در حال اجرا تمرینات هستم و فعلا مسئله ای ندارم اما در طول مسابقات که فشار زیاد است باعث می گردد بازیکن مصدوم گردد.

مجرد اضافه نمود: در المپیک هم این مصدومیت را داشتم و می خواستم با همان مصدومیت بازی کنم چون وقتی لباس تیم ملی را می پوشم همه چیز از یادم می رود.

وی به رادیو ورزش گفت: بازیکنانی مثل سعید معروف و محمد موسوی برای ما جوان ترها الگو بودند اما متاسفانه قبل از رفتن به ژاپن یک سوءتفاهمی بر سر پیراهن موسوی رخ داد که تولیدی لباس شماره آن را به نام من زده بود.

مجرد در ادامه گفت: قبل از مسابقات به من گفتند شماره شش را می خواهی یا 15 که گفتم شماره من 15 است که آن را ثبت هم کردند، اما تولیدی لباس اشتباه نموده بود. روز آخری که راهی ژاپن بودیم چون خیلی کار داشتم به یکی از بچه ها در هتل المپیک گفتم لباس هایم را جمع کند و همه را در چمدانم گذاشت و من آن را چک ننموده بودم. وقتی به ژاپن رسیدم آیدی کارت من با شماره 15 صادر شده بود و وقتی متوجه شدم شماره من 6 است با آقای یزدان پناه و آقای کارخانه نزد مسئول برگزاری مسابقات رفتیم که آیدی کارتم عوض شد.

مجرد ادامه داد: در ابتدا به مشکل خورده بودیم و می گفتند نمی توانید شماره را عوض کنید چون فهرست دادید و امضا کردید. من شماره 15 را دوست دارم و چند سال است که با این شماره بازی کردم. شماره 6 برای آقای موسوی است و شماره هایی در تیم ملی است که مردم این عزیزان را با این شماره ها می شناسند. به همین علت با موسوی تماس گرفتم که اجازه داد در این مسابقات شماره 6 را بپوشم. بیشتر از این بابت شادمان شدم که به من گفت طوری بازی کن که انگار شماره 6 دارد بازی می نماید. آخر مسابقات توانستیم هم قهرمان شویم و هم مقام فردی برترین مدافع را کسب کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1787

به "مجرد: انتظار نداشتم برترین مدافع آسیا شوم، موسوی اجازه داد شماره 6 را بپوشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجرد: انتظار نداشتم برترین مدافع آسیا شوم، موسوی اجازه داد شماره 6 را بپوشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید