انتشار یک ویدئوی جعلی زاکربرگ در اینستاگرام

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، ویدئوی یادشده با استفاده از هوش مصنوعی فراوری شده و در شرایطی که انتظار می رفت اینستاگرام ویدئوی مذکور را به سرعت حذف کند، سخنگوی فیس بوک که مالکیت اینستاگرام را در اختیار دارد اظهار داشت این ویدئو از اینستاگرام حذف نمی گردد. وی افزوده که در صورتی که ویدئوی یادشده توسط عده زیادی از کاربران به عنوان محتوای نامناسب و دروغین علامت گذاری گردد، برای آنالیز و فیلترشدن آن اقدام می گردد.

انتشار یک ویدئوی جعلی زاکربرگ در اینستاگرام

در ویدئوی یادشده که توسط کاربری به نام بیل پوسترز منتشر شده مارک زاکربرگ در برابر دوربین نشسته و می گوید: یک لحظه تصور کنید فردی که کنترل کامل داده های سرقت شده میلیاردها نفر را در اختیار دارد، کنترل رازها، زندگی و آینده آنها را هم در اختیار دارد و کسی که این داده ها را در کنترل دارد، آینده را کنترل می نماید. در زیرنویس این ویدئو هم عبارت زاکربرگ: ما شفافیت تبلیغاتی خود را افزایش می دهیم / اعلام اقدامات جدید برای حفاظت از انتخابات درج شده است.

البته باید توجه داشت که تشخیص جعلی بودن این ویدئو چندان سخت نیست.

صدای زاکربرگ در ویدئوی یادشده چندان طبیعی نیست و بیشتر ماشینی و رباتیک به نظر می رسد. این کلیپ با دستکاری کلیپ دیگری درست شده که مربوط به سال 2017 است و در آن زاکربرگ در خصوص دخالت های روسیه در فیس بوک صحبت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 177

به "انتشار یک ویدئوی جعلی زاکربرگ در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار یک ویدئوی جعلی زاکربرگ در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید