امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی

به گزارش گروه سرگرمی، امروز، دوشنبه 30 دی آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در کنکور سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای است.

امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی پزشکی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار بر اساس اعلام قبلی سازمان سنجش و آموزش کشور مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 امروز، دوشنبه 30 دی 98 به خاتمه می رسد.

پیرو اطلاعیه های 27 آبان، 19 آذر و 21 دی 98 درباره مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1398 پذیرش با سوابق تحصیلی معدل کاردانی، داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در این رشته های تحصیلی می توانند با توجه به رشته های اعلام شده و دفترچه راهنما با تعیین کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده حداکثر تا امروز، دوشنبه 30 دی 98 به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

لایحه ساماندهی سهمیه های کنکور به آزمون 99 می رسد؟

داوطلبانی که از پیش براساس اطلاعیه های 30 آبان، 27 آذر و 21 دی 98 در یکی از رشته محل های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت نام مشروط نموده اند، می توانند در صورتی که متقاضی ثبت نام در یکی از کدرشته محل های جدید هستند با مراجعه به موسسه ای که در آن ثبت نام نموده اند نسبت به انصراف از ثبت نام اقدام نموده و پرینتی از تقاضانامه ثبت نامی را از آن موسسه دریافت نموده و به موسسه جدید تحویل دهند.

همچنین مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و غیرانتفاعی کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1398 امروز، دوشنبه 30 دی ماه 98 به خاتمه می رسد.

مرحله تمدید پذیرش در رشته های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیغام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1398 امروز، دوشنبه 30 دی، 98 به خاتمه می رسد.

پیرو اطلاعیه های 27 آبان، 19 آذر و 22 دی 98 درباره مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398، داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در این رشته های تحصیلی می توانند با توجه به رشته های اعلام شده و بر اساس جداول حاوی اطلاعات رشته محل های مندرج در اطلاعیه ها و دفترچه راهنما با تعیین کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده حداکثر تا امروز 30 دی 98 به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

داوطلبانی که براساس اطلاعیه های 27 آبان، 19 آذر و 22 دی 98 در یکی از رشته محل های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت نام مشروط نموده اند، می توانند در صورتی که متقاضی ثبت نام در یکی از کدرشته محل های جدید هستند باید با مراجعه به موسسه ای که در آن ثبت نام نموده اند نسبت به انصراف از ثبت نام اقدام نموده و پرینتی از تقاضانامه ثبت نامی را از آن موسسه قبلی دریافت نمایند و به موسسه جدید تحویل دهند.

پیرو اطلاعیه های 5 و 30 آذر و 21 دی 98 درباره مرحله تمدید پذیرش رشته های تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1398، داوطلبان واجد شرایط علاقه مند به تحصیل در این رشته های تحصیلی می توانند با توجه به رشته های اعلام شده و دفترچه راهنما با تعیین کردن رشته و موسسه آموزش عالی مورد علاقه خود با همراه داشتن مدارک و موارد اعلام شده حداکثر تا امروز 30 دی 98 به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

داوطلبانی که براساس اطلاعیه های 5 و 30 آذر و 21 دی 98 در یکی از رشته محل های اعلام شده در دانشگاه و موسسه آموزش عالی ثبت نام مشروط نموده اند، می توانند در صورتی که متقاضی ثبت نام در یکی از کدرشته محل های جدید هستند با مراجعه به موسسه ای که در آن ثبت نام نموده اند نسبت به انصراف از ثبت نام اقدام نموده و پرینتی از تقاضانامه ثبت نامی را از آن موسسه قبلی دریافت نمایند و به موسسه جدید تحویل دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 689

به "امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید