شروع مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1401 از فردا

به گزارش گروه سرگرمی، متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری 1401 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و هم چنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد می توانند از فردا برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

شروع مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1401 از فردا

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1401 در دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیغام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و بعلاوه رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت معین شده یعنی از 10 تا 20 بهمن ماه پیروز به دریافت کدسوابق تحصیلی نشده اند یا به هر علت دیگری نتوانستند نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند، می توانند در مهلت مجدد یعنی از فردا یک شنبه اول اسفندماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

براساس این گزارش، داوطلبان می توانند از اول تا روز چهارشنبه 4 اسفندماه منحصراً به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

در ضمنً متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده اند، درصورت تمایل در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2003

به "شروع مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1401 از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مهلت مجدد ثبت نام کنکور 1401 از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید