افزایش سقف برداشت و انتقال وجه از درگاه های بانک سینا

به گزارش گروه سرگرمی، به منظور یاری به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش مراجعات حضوری مردم، سقف برداشت وجه نقد و انتقال وجه به وسیله درگاه های مختلف بانک سینا افزایش یافت.

افزایش سقف برداشت و انتقال وجه از درگاه های بانک سینا

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی بانک سینا، در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی و یاری به مدیریت شرایط خاص بهداشتی کشور، سقف برداشت وجه نقدی درون بانکی از دستگاه های خودپرداز بانک سینا از 2 میلیون ریال در هر شبانه روز به 5 میلیون ریال و سقف انتقال وجه شتابی و درون بانکی از این طریق هم از 30 میلیون ریال به 50 میلیون ریال در شبانه روز افزایش یافت.

بر این اساس، همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت به وسیله درگاه های اینترنتی بانک سینا (نظیر اینترنت بانک) از مبلغ 30 میلیون ریال در هر شبانه روز به 50 میلیون ریال افزایش یافت.

تاریخ انقضاء کارت های بانک سینا نیز که در اسفندماه منقضی می شود، بدون احتیاج به مراجعه حضوری مشتری به مدت یک سال از تاریخ انقضاء تمدید شد.

بانک سینا در پی انجام اقدامات فوق، از مشتریان خواست به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان حتی المقدور استفاده از اسکناس را کاهش دهند و در شعب نیز کمتر حضور پیدا نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 715

به "افزایش سقف برداشت و انتقال وجه از درگاه های بانک سینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سقف برداشت و انتقال وجه از درگاه های بانک سینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید