اعلام شرایط قرمز در قرقیزستان

به گزارش گروه سرگرمی، دفتر جینبکوف در بیانیه ای توضیح داد، این شرایط اضطراری که شامل حکومت نظامی و محدودیتهای امنیتی سفت و سخت می گردد، از ساعت هشت شب امشب تا هشت صبح 21 اکتبر به وقت محلی برقرار است.

اعلام شرایط قرمز در قرقیزستان

رئیس جمهور قرقیزستان در پی بالا دریافت نا آرامی در این کشور پس از تغییرات اخیر در میان مقام های رده بالای این کشور، شرایط اضطراری در پایتخت گفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سورونبای جینبکوف، رئیس جمهور قرقیزستان امروز آدینه با تداوم تنشها در این کشور، شرایط اضطراری در شهر بیشکک پایتخت این کشور گفت.

دفتر جینبکوف در بیانیه ای توضیح داد، این شرایط اضطراری که شامل حکومت نظامی و محدودیتهای امنیتی سفت و سخت می گردد، از ساعت هشت شب امشب تا هشت صبح 21 اکتبر به وقت محلی برقرار است.

این در حالی است که پیشتر دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری قرقیزستان در بیانیه ای اعلام نموده بود که سورونبای جینبکوف فرمان عزل نخست وزیر و سایر اعضای دولت را امضا نموده است.

رئیس جمهور قرقیزستان امروز آمادگی اش برای استعفا از سمتش را به مجرد این که یک کابینه جدید برای پایان دادن به خلا قدرت در این کشور حوزه آسیای مرکزی منصوب گردد گفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1240

به "اعلام شرایط قرمز در قرقیزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط قرمز در قرقیزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید