تور ارزان هند: اعتیاد به بازی رایانه ای منجر به خودکشی نوجوان هندی شد

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، طی سال های اخیر مواردی از مرگ های مرتبط با اعتیاد به بازی های آنلاین خبرساز شده اند.

تور ارزان هند: اعتیاد به بازی رایانه ای منجر به خودکشی نوجوان هندی شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

طبق گزارش های موجود این نوجوان به بازی رایانه ای Garena Free Fire معتاد بوده که اخیراً در هند ممنوع شده است. پلیس محلی هم اکنون مشغول تحقیقاتی درباره بازی است که به خودکشی پسر نوجوان منجر شده است.

به گفته پلیس پدر این پسر روز یک شنبه هفته گذشته تماسی از پسرش دریافت می نماید اما او در آن لحظه قادر به پاسخگویی نبود. هنگامیکه چند دقیقه بعد او با پسرش تماس گرفت، پاسخی دریافت نکرد.

والدین هنگام بازگشت به خانه متوجه شدند در اتاق پسرشان قفل است. آنها پس از بازکردن قفل متوجه جسد بی جان وی شدند.

به گفته مقامات پلیس تحقیقات اولیه نشان می دهد این نوجوان به بازی آنلاین فری فایر معتاد بوده اما هنوز تعیین نیست چه چیزی به خودکشی وی منجر شده است.

البته به گفته والدین و معلمان مدرسه، هیچ نشانه ای از اعتیاد به بازی رایانه ای در او مشاهده نشده است.

طبق گزارش پلیس بازی رایانه ای که نوجوان به آن معتاد بوده، به طور گروهی انجام می شده است. بنابراین آنها سعی دارند دوستان نوجوان و هم بازی های او در این بازی رایانه ای را شناسایی نمایند تا تعیین گردد آیا رویدادی هنگام بازی به خودکشی وی منجر شده است یا خیر.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1995

به "تور ارزان هند: اعتیاد به بازی رایانه ای منجر به خودکشی نوجوان هندی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: اعتیاد به بازی رایانه ای منجر به خودکشی نوجوان هندی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید