احداث اولین جاده سلامت در جهت یزد به تفت

به گزارش گروه سرگرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: اولین جاده سلامت استان یزد برای تردد دوچرخه سواران در راستا یزد به تفت احداث می شود.

احداث اولین جاده سلامت در جهت یزد به تفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، دوشنبه 27 آبان 98 با اشاره به احداث اولین جاده سلامت در استان گفت: عملیات اجرایی این جاده برای تردد دوچرخه سواران در راستا یزد به تفت به زودی آغاز می شود.

او با بیان اینکه میدان امام علی (ع) را ابتدا و مرکز شهر تفت را انتهای این راستا دوچرخه مطرح کرد و افزود: عملیات اجرایی راستا میدان امام علی(ع) تا پارک کوهستان به عهده شهرداری یزد، از پارک کوهستان تا پلیس راه تفت اداره ورزش و جوانان استان و متولی بقیه راستا شهرداری تفت خواهد بود.

صادقیان اظهار کرد: برای احداث جاده سلامت استان از محل اعتبارات ملی و استانی تامین اعتبار شده و از ماه آینده جلسات طراحی آن برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد افزود: موقعیت مناسب شهرستان تفت با توجه به درختکاری های انجام شده بهترین راستا برای احداث اولین جاده سلامت در استان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 539

به "احداث اولین جاده سلامت در جهت یزد به تفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث اولین جاده سلامت در جهت یزد به تفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید