آمریکا، زمان توزیع واکسن کرونا را اظهار داشت

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران : مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا گفت: این احتمال وجود دارد که دوزهایی از واکسن کروناویروس تا خاتمه ماه نوامبر (ماه جاری میلادی) در دسترس قرار گیرد.

آمریکا، زمان توزیع واکسن کرونا را اظهار داشت

به گزارش خبرنگاران به نقل ایسنا، دکتر آنتونی فائوچی روز گذشته (دوشنبه) در اظهاراتی گفت: درصورتیکه واکسن کروناویروس مجوز استفاده در شرایط اضطراری را دریافت کند این احتمال وجود دارد که مردم تا سرانجام امسال دوزهایی از این واکسن را دریافت نمایند.

شرکت داروسازی فایزر (Pfizer) اعلام نموده است که بر اساس اطلاعات اولیه، واکسن کروناویروس تولیدی این شرکت بیش از 90 درصد با تاثیرگذاری مثبت همراه بوده است.

مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی در آمریکا تاکید نمود: اطمینان دارم شرکت فایزر طی روزهای آینده درخواست مجوز استفاده اضطراری برای واکسن تولیدی خود را ارائه می دهد. این بدان معناست که اگر این فرایند به آرامی پیش برود ممکن است دوزهایی از واکسن را داشته باشیم که مردم بتوانند تا سرانجام ماه نوامبر یا ماه دسامبر آن را دریافت نمایند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، وی اضافه کرد: ضروری است تمامی آنالیز های ایمنی و نظارتی در خصوص این واکسن انجام گردد اما احتمالا پیش از سرانجام امسال میلادی افراد واکسن کروناویروس را دریافت خواهند کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1276

به "آمریکا، زمان توزیع واکسن کرونا را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا، زمان توزیع واکسن کرونا را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید