آمادگی پلیس بین الملل برای توسعه تعاملات با قضات دستگاه قضایی

به گزارش گروه سرگرمی، سردار شیرزاد گفت: پلیس برای پیشگیری از جرایم اقتصادی و سرعت بخشی به تعقیب مجرمان بین المللی، آمادگی همکاری با قضات دستگاه قضایی را دارد.

آمادگی پلیس بین الملل برای توسعه تعاملات با قضات دستگاه قضایی

به گزارش ، سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با علی باقری کنی معاون امور بین الملل قوه قضاییه در ابتدا گزارشی از مأموریت های محوله پلیس بین الملل ارائه و بر ضرورت شناخت محور های مشترک همکاری و توسعه تعاملات بین دو طرف تأکید کرد.

سردار شیرزاد همچنین ضمن تشریح ماموریت های پلیس بین الملل به دستاورد های این پلیس در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: پلیس بین الملل ناجا برای پیشگیری از جرایم اقتصادی و سرعت بخشی هر چه بیشتر به تعقیب مجرمان بین المللی، آمادگی برگزاری جلسات مشترک کاربردی با قضات دستگاه قضایی را دارد.

  • تسریع در فرایند استرداد متهمان فراری جرایم اقتصادی

در ادامه این دیدار باقری کنی ضمن قدردانی از اقدامات چندین ساله اینترپل تهران در زمینه های مختلف خصوصا برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی که متهمان آن ها به خارج از کشور متواری شده اند، اشاره و شرح داد: برای برخورد قاطع با مجرمان، استفاده از وکلای متعهد و آشنا به قوانین بین المللی برای راهنمایی ایرانیان و هموطنان خارج از کشور امری ضروری است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1066

به "آمادگی پلیس بین الملل برای توسعه تعاملات با قضات دستگاه قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی پلیس بین الملل برای توسعه تعاملات با قضات دستگاه قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید