شروع اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک

به گزارش گروه سرگرمی، دور تازه اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک از فردا (یکشنبه، 7 شهریور) در رشته های کاراته، کشتی فرنگی، جودو، تکواندو، فوتبال و والیبال ساحلی شروع می گردد.

شروع اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک

به گزارش خبرنگاران، به منظور آماده سازی تیم های ملی ناشنوایان اعزامی به المپیک برزیل، دور تازه اردوی تیم های ملی در رشته های جودو، فوتبال، کاراته، تکواندو، کشتی فرنگی و والیبال ساحلی برای حضور در المپیک 2021 ناشنوایان در برزیل از روز یکشنبه 7 شهریور در تهران، اردیبل، اراک و بندر ترکمن شروع می گردد.

پنجمین اردوی آماده سازی جودوکاران ناشنوا کشورمان برای حضور در المپیک برزیل از در آموزشگاه ملی المپیک تهران زیرنظر محمدرضا لوئی مقدم سرمربی تیم شروع می گردد.

بعلاوه هشتمین اردوی آماده سازی فوتبالیست های ناشنوا اعزامی به المپیک نیز از فردا در زمین چمن فدراسیون شروع خواهد شد.

بانوان کاراته کار ناشنوا نیز چهارمین اردو خود را زیر نظر مژگان قربانی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در کمپ تیم های ملی فدراسیون و مردان کاراته کار پنجمین اردوی خود را زیر نظر غلامعلی حیدری سرمربی کومیته، مجید صافی سرمربی کاتا و محمدرضا هوشیار مربی کومیته در مجموعه ورزشی اراک برگزار خواهند کرد.

چهارمین اردوی مردان تکواندوکار نیز در بخش کیوروگی زیرنظر رضا ایمان زاده و در بخش پومسه با سرمربیگری مهدی صمدیان تبار در خانه تکواندو برگزار می گردد.

بانوان تکواندوکار نیز اردوی تمرینی خود را در هر دو بخش در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار خواهند کرد.

راهنمایی تیم بانوان را اعظم درستی سرمربی تیم کیوروگی و نگار مددخانی سرمربی تیم پومسه بانوان برعهده دارند.

بعلاوه 11 فرنگی کار ناشنوا نیز ششمین اردوی خود را زیر نظر علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی سرعین اردبیل از فردا یکشنبه 7 فروردین برگزار خواهند کرد.

ششمین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان نیز با سرمربیگری فریدون الهامی در زمین ساحلی بندرترکمن از فردا شروع می گردد.

اردوی این شش رشته تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

یست و چهارمین دوره المپیک ناشنوایان، اردیبهشت ماه در کاشیاس دو سول برزیل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2021

به "شروع اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید