یک راهکار بیمه ای برای مدیریت هزینه تحصیل بچه ها

به گزارش گروه سرگرمی، بیمه ملت، با طراحی یک محصول نوین بیمه ای، آینده تحصیلی فرزند شما را بیمه می نماید.

یک راهکار بیمه ای برای مدیریت هزینه تحصیل بچه ها

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، در شرایط سخت مالی این روز ها و با بالا رفتن هزینه های خانواده ها، هزینه تحصیل بچه ها، یکی از دغدغه های اصلی پدران و مادران است. روز هایی که حتی تحصیل در مدراس غیردولتی هم هزینه زیادی دارد و به وقت کنکور و دانشگاه، هزینه های تحصیلی بچه ها چند برابر می گردد.

والدین راه های مختلفی برای مدیریت هزینه های تحصیلی بچه ها خود دارند، اما برای مدیریت این هزینه ها یک راهکار بیمه ای هم وجود دارد. بیمه ملت که همواره محصولات تازه و نوآورانه خود را با توجه به احتیاج مشتریان طراحی و سعی می نماید پوشش های 360 درجه به بیمه گذاران ارائه نموده و حامی آن ها باشد، در یکی از محصولات خلاقانه خود به سراغ تضمین تحصیل بچه ها مشتریان رفته است.

بیمه ملت برای هدیه دادن آرامش به والدین، یک محصول بیمه ای برای تامین هزینه های تحصیلات دانشگاهی و دوران تحصیلی بچه ها طراحی نموده است.

سرپرستان خانواده با خرید بیمه نامه بیمه تحصیل بچه ها، می توانند با پرداخت حق بیمه متناسب با توان مالی خود برای دوره های زمانی معین، همزمان با داشتن پوشش های بیمه ای از محل پس انداز خود، سرمایه ای مطمئن برای تامین هزینه تحصیلات فرزندشان داشته باشند و آینده تحصیلی بچه ها خود را تضمین نمایند.

بیمه تحصیل بچه ها، یک روش هوشمندانه پس انداز برای هزینه های تحصیلات دانشگاهی فرزند شماست و از کودکی سواد مالی را به آنان آموزش می دهد.

بیمه ملت برای افزایش بازده سرمایه گذاری شما، در کنار پرداخت سود تضمینی سالیانه طبق آیین نامه بیمه مرکزی، سود دیگری را از محل سرمایه گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود علی الحساب به شما پرداخت می نماید که سود شما را بسیار بیشتر از سود بانکی می نماید.

حق بیمه تحصیل بچه ها، مطابق با توان مالی شما معین و دوره های پرداخت هم با نظر شما انتخاب می گردد. شما می توانید در طول مدت قرارداد، حق بیمه را متناسب با توان مالی خود افزایش دهید تا بازده سرمایه گذاری تان بیشتر گردد.

بیمه ملت برای ارائه یک پوشش 360 درجه در کنار تامین هزینه های تحصیلی فرزند شما طبق قرارداد، پوشش های بیمه ای دیگری را هم ارائه می نماید. پوشش های اضافی حادثه، امراض خاص و معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کارافتادگی دائم و کامل و فوت سرپرست خانواده، از پوشش های اضافی این بیمه نامه است و شما می توانید علاوه بر داشتن این پوشش ها، پس از سرانجام سال دوم بیمه نامه، از مبلغ اندوخته خود بدون احتیاج به معرفی ضامن یا وثایق ملکی، وام بگیرید. این را هم در نظر داشته باشید که این بیمه نامه از مالیات بر عایدی و مالیات بر ارث نیز معاف است.

مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وسیله مراجعه به آدرس http://apps.mellatinsurance.ir/AgentsSales/find-agent با هر یک از نمایندگان بیمه ملت در محل زندگی خود تماس گرفته و این بیمه نامه را برای تامین هزینه های تحصیلی فرزندشان تهیه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 2233

به "یک راهکار بیمه ای برای مدیریت هزینه تحصیل بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک راهکار بیمه ای برای مدیریت هزینه تحصیل بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید