کلینزمن احتمال نشستن روی نیمکت چین را رد نکرد

به گزارش گروه سرگرمی، یورگن کلینزمن سرمربی اسبق تیم ملی آلمان در جریان سفر به چین، در مصاحبه ای شایعات مبنی بر پذیرش سکان راهنمایی تیم ملی فوتبال این کشور را رد نکرد.

کلینزمن احتمال نشستن روی نیمکت چین را رد نکرد

به گزارش خبرنگاران، شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان چین (CGTN) روز دوشنبه نوشت: کلینزمن که هم اکنون به عنوان کارشناس فوتبالی در شبکه های تلویزیونی فعالیت می نماید، از 12 تا 14 آوریل به عنوان مهمان ویژه در راستای توسعه فوتبال آلمان در تور پکن حضور داشته است.

کلینزمن ضمن اشاره به تفاوت های موجود مابین چین و آلمان چه از حیث تمرینی و چه از لحاظ کیفیت لیگ، تاکید نمود که تجربیات فوتبال بازی کردن، به سادگی در تمامی کشورها قابل اعمال و تکرار نیست.

کلینزمن 54 ساله علاوه بر این، نظرات خود را در مورد جابجایی بزرگی که طی چند سال اخیر در سوپر لیگ چین به وقوع پیوسته، اعلام کرد.

وی در این باره گفت: به نظرم هر گونه سرمایه گذاری در فوتبال به توسعه این ورزش یاری و آن را محبوب تر خواهد نمود؛ بازیکنان بزرگ طرفداران بیشتری را به استادیوم می کشند و عشق و علاقه طرفداران به فوتبال افزایش می یابد.

پس از جدایی مارچلو لیپی از تیم ملی چین در ژانویه امسال، فابیو کاناوارو ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا راهنمایی این تیم را برعهده گرفت؛ این در حالی است که بدنبال نتایج ضعیف و ناامید کننده مرد ایتالیایی، چینی ها جستجوی خود را برای امضای قرارداد با یک سرمربی بزرگ دیگر شروع نموده اند.

اکنون کلینزمن با سفر به چین و رد نکردن احتمال نشستن روی نیمکت تیم ملی این کشور، به شایعات حضور خود در شرق آسیا قوت بخشید.

کلینزمن که چه در تیم ملی آلمان و چه به عنوان سرمربی تیم ملی آمریکا نتایج قابل توجهی را در جریان جام جهانی کسب نموده می گوید که وی پس از کناره گیری از سمتش در تیم ملی آمریکا در سال 2016، همیشه ارتباط خود را با فوتبال حفظ نموده و آمادگی نشستن روی نیمکت مربیگری را دارد.

با تور چین سفر کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 106

به "کلینزمن احتمال نشستن روی نیمکت چین را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینزمن احتمال نشستن روی نیمکت چین را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید