کُری بازیکن جوان رئال برای کاپیتان بارسا

به گزارش گروه سرگرمی، تهران- خبرنگاران- وینیسوس جونیور ستاره جوان باشگاه رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکوی جام حذفی ضمن تحسین لیونل مسی؛ با جمله از مسی نمی ترسیم برای اعجوبه آرژانتینی بارسلونا، کُری خواند.

کُری بازیکن جوان رئال برای کاپیتان بارسا

به گزارش خبرنگاران، تارنمای خبری گل روز سه شنبه نوشت: کهکشانی ها چهارشنبه هفته جاری، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در سانتیاگو برنابئو از آبی اناری ها پذیرایی می نمایند و در حالی که جونیور به خوبی از تهدید پیش روی تیمش آگاهی دارد، بدون هیچ واهمه ای پا به میدان نبرد خواهد گذاشت.

در سوی دیگر، فوق ستاره کاتالان ها در بازی انتها هفته مقابل سه ویا پنجاهمین هت تریک دوران فوتبالی خود را در آندلس ثبت کرد؛ جایی که آبی اناری ها پیروز شدند به لطف درخشش وی شکست 2 بر صفر را با پیروزی 4 بر 2 عوض نموده و متعاقبا فاصله خود را با تععقیب نمایندگان در صدر جدول افزایش دهند.

شاگردان ارنستو والورده همچنان می توانند سه گانه را فتح نمایند و با توجه به فاصله هفت امتیازی اتلتیکو مادرید به عنوان نزدیک ترین تعقیب نماینده در لالیگا، بی شک جام حذفی اسپانیا تنها هدف آنها در هفته جاری محسوب خواهد شد.

مادریدی ها اوایل ماه جاری پیروز شدند با کسب تساوی یک بر یک در نیوکمپ، بارسا را متوقف نمایند؛ این در حالی است که وینیسیوس انتظار دارد تا مسی که در بازی رفت از روی نیمکت کار را شروع کرد؛ در بازی پیش رو در قامت مشخص نماینده سرنوشت نیمه نهایی کوپا دل ری ظاهر گردد.

با این حال، ستاره 18 ساله کهکشانی ها در حساب کاربری توییتر خود نوشت: مسی شگفت انگیز است و کارهایی را انجام می دهد که افرادی کمی قادر به انجام آن هستند اما این موضوع ما را نمی ترساند؛ ما برای همه چیز آمادگی داریم و علاوه بر این بهترین بازیکنان دنیا را هم در اختیار داریم.

بدنبال برکناری یولن لوپتگی سرمربی پیشین رئالی ها، وینیسوس تحت راهنمایی سانتیاگو سولاری در کانون توجهات نهاده شد و به یکی از مهره های لاینفک سفیدپوشان بدل شد و پس از انتقال 45 میلیون یورویی از فلامینگو به مادرید، در نخستین فصل حضورش، در 25 بازی 4 گل به ثمر رساند.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 30 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 110

به "کُری بازیکن جوان رئال برای کاپیتان بارسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کُری بازیکن جوان رئال برای کاپیتان بارسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید