کرونا پس از بهبودی هم دست ازسرتان بر نمی دارد؛این علائم را جدی بگیرید

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران : متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل از مراجعات زیادی بعد از بهبودی از کرونا، با علائم قلبی به مراکز درمانی خبر داد.

کرونا پس از بهبودی هم دست ازسرتان بر نمی دارد؛این علائم را جدی بگیرید

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، نغمه ضیایی متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی بابل طی گفت وگویی با اشاره به همه گیری کرونا در پیک چهارم و بستری خانوادگی در مراکز درمانی اظهار کرد: افرادی که بیماری زمینه ای مثل قلبی و فشار خون دارند این بیماری را جدی تر بگیرند و مراجعات خودشان را خیلی زودتر و با احتیاط بیشتری به پزشکان خانواده و متخصص عفونی انجام دهند.

وی گفت: التهاب در همه جای بدن هست و عضله قلب هم دچار التهاب و آسیب می شود و همزمان با درگیری ریه لازم است به درگیری قلب هم رسیده شود.

ضیایی ادامه داد: مراجعات زیادی بعد از بهبودی از کرونا، با علائم قلبی اعم از سرگیجه های وضعیتی، نوسانات فشارخون، افزایش ضربان قلب با کمترین فعالیت یا عدم تعادل با میزان ضربان قلب به درمانگاه ها می شود.

این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بابل به همین دلیل بیان نمود: خواهشمندیم این علائم را بعد از ابتلا بیماری جدی بگیرید هر کدام از این موارد وجود داشته باشد به پزشک قلب مراجعه داشته باشید.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1590

به "کرونا پس از بهبودی هم دست ازسرتان بر نمی دارد؛این علائم را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا پس از بهبودی هم دست ازسرتان بر نمی دارد؛این علائم را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید