کامبک فراموش نشدنی یوونتوس مقابل رم، صدرنشینی اینتر با پیروزی سخت برابر لاتزیو

به گزارش گروه سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- بیانکونری در یکی از هیجان انگیزترین مسابقات تاریخ معاصر سری آ شکست 3-1 را به برد 3-4 تبدیل کرد.

کامبک فراموش نشدنی یوونتوس مقابل رم، صدرنشینی اینتر با پیروزی سخت برابر لاتزیو

به گزارش خبرنگاران، در یکی از مجذوب نماینده ترین و هیجان انگیزترین مسابقات فصول اخیر سری آ، یوونتوس در حالی که 3-1 در المپیکو از آاس رم عقب افتاده بود، به خودش آمد و یک کامبک دیدنی زد. این انتها کار نبود؛ پس از خطای هند و اخراج ماتیاس دلیخت با دریافت کارت زرد دوم، لورنتزو مقابل چشمان فرانچسکو توتی این فرصت را داشت تا بازهم بدرخشد و بازی را مساوی کند اما وویچک شزنی مثل همواره، زهرش را به تیم سابقش ریخت و با مهار پنالتی پلگرینی، برد یوونتوس را تضمین کرد. یووه با این برد، همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است اما جالوروسی با این باخت خانگی، امیدش از همواره برای رسیدن به لیگ قهرمانان کم رنگ تر شده است.

رم شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 11 به گل اول دست پیدا کند. ارسال کرنر جوردن ورتوت به روی دروازه با ضربه سر تمام نماینده تامی آبراهام همراه شد تا تیم ژوزه مورینیو خیلی زود با یک گل از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه این یوونتوس بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست در دقیقه 18 به گل تساوی دست پیدا کند. ضربه زیبا و فنی پائولو دیبالا به گوشه دروازه رم رفت تا نتیجه 1-1 گردد. در حالی که بازی به لحظات انتهای خود در نیمه اول نزدیک می شد رم می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر کریس اسمالینگ در آستانه ورود به دروازه به شکلی عجیب و باورنکردنی به وسیله تامی آبراهام منحرف شد و به بیرون رفت تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام گردد.

رم نیمه دوم را طوفانی شروع کرد و پیروز شد در دقیقه 48 به وسیله هنریک میخیتاریان به گل دوم دست پیدا کند. ضربه این ستاره ارمنستانی بعد از برخورد به مدافع یوونتوس وارد دروازه این تیم شد تا نتیجه 2-1 گردد. چند دقیقه بعد رم به یک ضربه ایستگاهی دست یافت. لورنزو پلگرینی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه فوق العاده و مهارنشدنی دروازه یوونتوس را باز کرد تا تیم ژوزه مورینیو با نتیجه 3-1 پیش بیفتد. در دقیقه 70 یوونتوس توانست فاصله را به یک گل کاهش دهد. ارسال آلوارو موراتا با ضربه سر مانوئل لوکاتلی همراه شد تا نتیجه 3-2 گردد.

تنها دو دقیقه و یوونتوس توانست گل تساوی را هم به ثمر برساند. دژان کولوسفسکی بعد از یک کش و قوس دروازه رم را باز کرد. در ابتدا داور این گل را مردود خاطرنشان کرد اما بعد از بازبینی صحنه معین شد که این گل در شرایط سالم به ثمر رسیده تا نتیجه 3-3 گردد. این انتها کار نبود و یوونتوس پیروز شد در دقیقه 77 بازگشت شگفت انگیز خود را تکمیل کند و گل چهارم را هم به ثمر برساند. حرکت فوق العاده دی شیلیو با ضربه تمام نماینده این بازیکن همراه شد تا نتیجه 4-3 گردد.

چند دقیقه بعد رم تا آستانه به ثمر رساندن گل تساوی پیش رفت. خطای هند ماتیاس دی لیخت باعث شد داور بعد از بازبینی صحنه اعلام پنالتی کند و با دادن کارت زرد دوم به این بازیکن ستاره هلندی از بازی اخراج گردد. لورنزو پلگرینی پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن به وسیله وویچک شزنی مهار شد. در ادامه حملات رم برای به ثمر رساندن گل تساوی بی نتیجه ماند تا این بازی مجذوب نماینده با نتیجه 4-3 به سود یوونتوس تمام گردد و این تیم سه امتیاز بسیار حساس و مهم را کسب کند.

- اینتر با یک بازی کمتر نسبت به میلان، بالاتر از رقیب همشهری صدرنشین سری آ شد. آنها بعلاوه توانستند انتقام شکست بازی رفت را از لاتزیو و ساری بگیرند. دو مدافع اینزاگی را به صدر جدول رساندند. از هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، اینتر در جوزپه مه آتزا میزبان لاتزیو بود. اینتر در مجموع تیم برتر زمین بود و موقعیت های بهتری نسبت به حریف خود خلق کرد. گل زیبای دقیقه 30 الساندرو باستونی، خیلی زود در دقیقه 35 به وسیله چیرو ایموبیله پاسخ داده شد اما اینتر در دقیقه 67 توانست با گلزنی دیگر مدافع خود، فزونی ارزشمندی را در خانه کسب کند و به صدر جدول برود.

شاگردان سیمونه اینزاگی که به علت دو بازی کمتر، صدر جدول را به رقیب همشهری واگذار نموده بودند، امشب با گلزنی الساندرو باستونی و میلان اشکرینیار مقابل لاتزیو به فزونی رسیدند و بار دیگر به صدر جدول سری آ برگشتند. بازی با فزونی اینتری ها شروع شد اما بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی نتوانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد نمایند. در دقیقه 14 بود که روی ارسال الکسیس سانچس، این دنزل دامفریس بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او راهی به دروازه لاتزیو پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد ارسال خطرناک نیکولو بارلا روی تیر دوم به ایوان پریشیچ رسید اما ضربه سر این ستاره کروات هم با اختلاف کمی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 19، روی پاس در عمق الکسیس سانچس، این بار لائوتارو بود که صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد ولی داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به علت آفساید نپذیرفت. فزونی اینتری ها ادامه داشت و در دقیقه 25، روی کرنر لائوتارو مارتینز، استفان دی فرای می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما این فرصت هم به راحتی از دست رفت.

اما انتها حملات اینتر در دقیقه 30 به نتیجه رسید و الساندرو باستونی قفل دروازه لاتزیو را باز کرد. روی ضربه کرنر الکسیس سانچس از سمت چپ محوطه جریمه لاتزیو بود که دفع ناقص مدافعان میهمان باعث شد تا توپ به باستونی برسد و او هم با یک شوت دقیق دروازه استراکوشا را باز کرد. اما این فزونی تنها 5 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 35، لاتزیو به گل تساوی رسید. ارسال بلند دانیلو کاتالدی باعث شد تا ایموبیله پشت مدافعان اینتر صاحب موقعیت گردد و با خروج اشتباه هاندانوویچ، او به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

بعد از این گل بازیکنان لاتزیو به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 39، پدرو می توانست تیم میهمان را پیش بیندازد اما این بار هاندانوویچ مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در دقایق انتهای نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر شروع کرد اما در دقیقه 52، این لاتزیو بود که صاحب اولین موقعیت جدی این نیمه شد ولی ضربه میلنکوویچ-ساویچ راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد. حملات دو تیم ادامه داشت و هر کدام یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 67، میلان اشکرینیار بار دیگر اینتر را پیش انداخت. این بار باستونی در نقش گل ساز ظاهر شد و ارسال دقیق او از سمت چپ را اشکرینیار با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

چیزی نمانده بود که لاتزیو در دقیقه 71 بار دیگر کار را به تساوی بکشد اما باز هم پدرو در باز کردن دروازه اینتر ناکام بود. در دقایق انتهای بازیکنان لاتزیو کوشش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و دو بار تا آستانه زدن گل پیش رفتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با فزونی 2-1 اینتر به انتها رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1939

به "کامبک فراموش نشدنی یوونتوس مقابل رم، صدرنشینی اینتر با پیروزی سخت برابر لاتزیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامبک فراموش نشدنی یوونتوس مقابل رم، صدرنشینی اینتر با پیروزی سخت برابر لاتزیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید