کارگردان هنری اساسینز کرید پس از 16 سال یوبی سافت را ترک کرد

به گزارش گروه سرگرمی، استودیو نو تهیه کننده سابق و معروف یوبی سافت باعث شده تا کارگردان هنری اساسینز کرید پس از 16 سال حضور در یوبی سافت از این شرکت جدا شده و به استودیو تازه تأسیس شده Haven بپیوندد.

کارگردان هنری اساسینز کرید پس از 16 سال یوبی سافت را ترک کرد

رافائل لاکوست (Raphael Lacoste) که برای سالیان زیادی در یوبی سافت حضور داشته و روی آثار مختلفی از مجموعه بازی اساسینز کرید نقش داشته است، در هفته پیش به استودیو Haven پیوسته است. او این خبر را در حساب کاربری خود در توییتر اعلام نموده است و خبر آغاز ماجراجویی نوی را داده است. وی تا به امروز روی 8 بازی مختلف مجموعه اساسینز کرید کار کرده است.

او در گذشته هم با جید ریموند همکاری داشته است و در کنار او یکی از افراد کلیدی در خلق مجموعه بازی اساسینز کرید بوده است. اکنون آن ها دوباره فرصت کار با همدیگر را خواهند داشت. رافائل لاکوست در صفحه توییتر خود ابتدا در پیامی خبر جدایی خود از یوبی سافت را منتشر کرد و نوشت: می خواهم از اعماق قلبم از جامعه طرفداران و همچنین استعدادهای شگفت انگیزی که در این سال های فوق العاده فرصت همکاری با آن ها نصیبم شده، تشکر کنم. از شما، یوبی سافت، هم به خاطر اعتمادتان و پروژه های شگفت انگیزی که با هم به آن ها زندگی بخشیده ایم، تشکر می کنم. فعلاً خدانگهدار، این سال ها فراموش نشدنی باقی خواهند ماند.

پس از آن، او در پیام دیگری درباره راستا کاری نو خود سخن گفت. او اعلام نمود: یوبی سافت برای 16 سال خانه خوبی برای من بوده است و من درباره اعتماد و فرصت هایی که در اختیارم قرار دادند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام اما زمان آن فرا رسیده بود که راستا دیگری را آغاز و جهشی در کار خود ایجاد کنم.

او در ادامه درباره پیوستن به استودیو Haven گفت: من مفتخرم اعلام کنم که به نام کارگردان هنری به استودیو Haven پیوسته ام. یکی از بهترین تجربه های شغلی من کار روی ساخت بازی اساسینز کرید 1 بوده است. تأثیرگذاری بیشتر در طراحی های هنری بازی و همچنین کار با بسکمک از اعضای هسته اصلی تیم توسعه اساسینز کرید 1 روی یک بازی کاملاً نو برای من الهام بخش و هیجان انگیز است.

رافائل لاکوست اولین عضو باتجربه یوبی سافت نبوده که در این مدت اخیر و پس از حواشی به وجود آمده سال پیش یوبی سافت از این شرکت کناره گیری کرده است. چندی پیش هم داربی مک دویت (Darby McDevitt) و اریک باپتیزات (Eric Baptizat) که به ترتیب طراح اصلی روایت و کارگردان بازی اساسینز کرید والهالا بوده اند، یوبی سافت را ترک گفته اند.

چند ماه پیش بود که به صورت ناگهان خبر تأسیس استودیو نوی از طریق جید ریموند، تهیه کننده اساسینز کرید 1، منتشر شد و همزمان اعلام شد که شرکت سونی برای ساخت اولین بازی آن ها به این استودیو که Haven نام دارد، کمک کرده است. به همین علت، قرار است نخستین اثر آن ها به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شود. در همان زمان هم بیان شده بود که این استودیو از اعضای باتجربه صنعت که در شرکت های مختلفی از جمله یوبی سافت فعالیت داشتند، تشکیل شده است. به نظر می رسد که اعتماد سونی به جید ریموند برای تشکیل یک استودیو و خلق یک بازی نو بیراه نبوده است چراکه اکنون ریموند نشان داده است که همچنان توانایی بالایی در جمع آوری نیروهای بااستعداد و باتجربه صنعت دارد. اینکه یکی از کارگردانان هنری یوبی سافت که از افراد باتجربه این شرکت به تعداد میرود و 16 سال در آنجا فعالیت کرده، اکنون مجاب شده است تا به استودیو تازه تأسیس شده جید ریموند بپیوندد، باعث می شود تا برای اولین بازی آن ها بسیار مشتاق شویم.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1710

به "کارگردان هنری اساسینز کرید پس از 16 سال یوبی سافت را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان هنری اساسینز کرید پس از 16 سال یوبی سافت را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید