چاپ 300هزار اقلام تبلیغاتی در همدان برای نوروز 99

به گزارش گروه سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از آماده سازی و چاپ بیش از 100هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در 9 ماه نخست سال جاری در این استان اطلاع داد.

چاپ 300هزار اقلام تبلیغاتی در همدان برای نوروز 99

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر گفت: این اقلام در تمام پایگاه های اطلاع رسانی، مراکز اقامتی، بناهای تاریخی و مذهبی در تمام شهرستان های استان در اختیار گردشگران و مسافران ورودی قرار می گیرد.

او اضافه نمود: چاپ مطالب مربوط به معرفی استان در فصلنامه های مختلف سراسری، توسعه گردشگری الکترونیکی با فراوری اپلیکیشن معرفی جاذبه ها، توسعه سایت گردشگری همدان، فراوری عکس های 360 درجه از جاذبه های گردشگری و تهیه نشریه الکترونیکی از دیگر اقدامات این اداره کل است.

مالمیر با بیان اینکه اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی شامل نقشه گردشگری استان، کتابچه اطلاع رسانی، لوح فشرده، بروشور، کارت پستال و... است، توضیح داد: این اداره کل با برنامه ریزی های صورت گرفته در ماه های گذشته، تمامی اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی ویژه نوروز 99 را به زبان های فارسی و انگلیسی در تیراژ 300 هزار نسخه چاپ و آماده توزیع نموده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 614

به "چاپ 300هزار اقلام تبلیغاتی در همدان برای نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ 300هزار اقلام تبلیغاتی در همدان برای نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید