فعلاً نمی توان درباره اجرای برنامه های نوروز در همدان نظری داد

به گزارش گروه سرگرمی، خبرنگاران/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با توجه به شیوع کروناویروس گفت: میراث فرهنگی همدان برنامه ریزی لازم برای تعطیلات نوروز را انجام خواهد داد.

فعلاً نمی توان درباره اجرای برنامه های نوروز در همدان نظری داد

علی خاکسار در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه فعلاً نمی توان درباره اجرای برنامه های نوروز در استان نظری داد، شرح داد: میراث فرهنگی همدان برنامه ریزی لازم برای تعطیلات نوروز 98 را انجام می دهد و آمادگی های لازم و مطلوب را ایجاد خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه به طور قطع در شرایط خاص ملزم به رعایت تمهیدات خواهیم بود، افزود: به هیچ عنوان نمی خواهیم مسئله ای برای شخصی به وجود آید اما استان باید آمادگی لازم و مطلوب برای پذیرش گردشگر و خدمات رسانی در ایام تعطیلات نوروز را داشته باشد و امیدواریم شرایط به زودی به حالت عادی برگردد.

خاکسار با اشاره به اینکه خدمات رسانی قطار گردشگری ملایر در نوروز 99 نیز متأثر از شرایط فعلی کشور است، یادآور شد: راه آهن با این قضیه موافقت کرده است و تورهای گردشگری نیز در حال فروش بلیط هستند اما در مورد اجرایی شدن آن فعلاً نمی توان پیش بینی کرد.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به شیوع کروناویروس در کشور برنامه ریزی برای مبحث گردشگری استان همدان در حال پیگیری است و تا به امروز بخشنامه ای به دفاتر خدمات مسافرتی استان مبنی بر ممنوعیت همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی فاقد مجوز در زمینه گارانتی هتل و اجرای تورهای نوروز 99 به معاونت گردشگری استان ابلاغ نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 789

به "فعلاً نمی توان درباره اجرای برنامه های نوروز در همدان نظری داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعلاً نمی توان درباره اجرای برنامه های نوروز در همدان نظری داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید