معماری ویلا: پیروزی تیم والیبال فنرباغچه در غیاب موسوی، دوئل ایرانی ها را شریفی برد

به گزارش گروه سرگرمی، در ادامه رقابت های لیگ والیبال ترکیه از هفته یازدهم، تیم های فنرباغچه و اسپورتوتو حریفان خود را شکست دادند.

معماری ویلا: پیروزی تیم والیبال فنرباغچه در غیاب موسوی، دوئل ایرانی ها را شریفی برد

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های لیگ والیبال ترکیه تیم والیبال فنرباغچه که سید محمد موسوی را در اختیار دارد، توانست با نتیجه سه بر یک آرکاس را از پیش رو برداشت.

شاگردان کاستلانی ست های این ملاقات را با امتیاز های 22 بر 25، 25بر 22، 25بر 20 و 25 بر 17 حریف خود را از پیش رو برداشتند. این نهمین پیروزی فنرباغچه در این فصل بود.

سیدمحمد موسوی به علت مصدومیت در جریان رقابت های لیگ ترکیه قادر به همراهی تیم خود نیست.

فنرباغچه در حال حاضر با 9 پیروزی و 2 شکست و با 27 امتیاز در رده دوم جدول واقع شده است و آرکاس هم با 7 پیروزی و 4 شکست و با 21 امتیاز در رده پنجم جدول لیگ والیبال ترکیه ایستاده است.

در دیگر ملاقات تیم های اسپورتوتو که مرتضی شریفی و آلکتما که امیرحسین خانی را در اختیار دارند به مصاف هم رفتند؛ که یاران شریفی با نتیجه 3 بر 2 پیروزی میدان شدند.

در این ملاقات تیم والیبال اسپورتوتو با امتیاز های 25 بر 22، 23 بر 25، 23 بر 25، 25 بر 18، 15 بر 10 آلکتما را از پیش رو برداشت تا به هفتمین پیروزی خود برسد. اسپورتوتو با پیروزی در این ملاقات با 7 پیروزی و 4 شکست و با 20 امتیاز در رده ششم جدول لیگ والیبال ترکیه واقع شده است. آلکتما نیز با 9 شکست و 2 پیروزی و با 10 امتیاز در رده 12 جدول لیگ ایستاده است.

بیشتر بخوانید

  • لیگ والیبال ترکیه/ شکست آلتکما در شب درخشش خانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1881

به "معماری ویلا: پیروزی تیم والیبال فنرباغچه در غیاب موسوی، دوئل ایرانی ها را شریفی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری ویلا: پیروزی تیم والیبال فنرباغچه در غیاب موسوی، دوئل ایرانی ها را شریفی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید