شرایط مهدی کامرانی بعد از جراحی، بازگشت به تمرین از هفته آینده

به گزارش گروه سرگرمی، مهدی کامرانی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد آنچه منجر به آسیب دیدگی و جراحی وی شد، توضیح داد و گفت: در جریان دیدار با مهرام و در کوارتر سوم این دیدار تعادلم به هم خورد و به زمین خوردم، همزمان دستم محکم به پای بازیکن حریف و کفش او خورد و همین برخورد باعث شکستگی شد.

شرایط مهدی کامرانی بعد از جراحی، بازگشت به تمرین از هفته آینده

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

وی در این رابطه ادامه داد: پیش از این دست راستم دچار شکستگی شده بود و در اثر این اتفاق انگشت کوچک همین دستم دوباره شکست. شدت شکستگی هم به حدی زیاد بود که به جراحی نیاز داشت. این عمل چهارشنبه گذشته توسط دکتر کیهانی انجام شد که پیش از این سه بار توسط او تحت جراحی پا (یک بار) و دست (دوبار) قرار گرفته بودم.

این بازیکن بسکتبال با بیان اینکه در قسمت شکستگی دستش پین گذاشته شده است، اظهار داشت: پزشک از جراحی و فرایند آن رضایت کامل داشت و حتی ابراز امیدواری کرد که محل جراحی خیلی زود جوش می خورد.

کامرانی در مورد دوره نقاهت و اینکه دقیقاً چه زمانی به تمرین و بازی باز می گردد نیز گفت: فردا (یکشنبه) آتل دستم را باز می کنم و از هفته آینده هم تمریناتم را آغاز می کنم. طبق گفته پزشک به فیزیوتراپی نیاز ندارم اما اینکه بتوانم به ترکیب تیم بازگشته و در رقابت های لیگ برتر به میدان بروم حداقل یک ماه زمان لازم دارم.

وی تاکید کرد: از هفته آینده تمرینات هوازی را آغاز می کنم و بعد به تدریج تمرین با توپ را هم در برنامه خواهم داشت. فکر می کنم سه هفته نیاز داشته باشم تا بتوانم تمرین کامل داشته و ریباند کنم. با این اوصاف احتمالاً یک ماه دیگر شرایط لازم برای حضور در ترکیب تیم و بازی کردن را پیدا خواهم کرد.

ملی پوش پیشین بسکتبال همچنین در مورد شرایط تیم شیمیدر در لیگ برتر گفت: خوشبختانه در نیم فصل دوم مسابقات، بازیکنان با هماهنگی و جدیت بیشتری پیگیر دیدارها هستند طوریکه طی هفته های گذشته عملکرد و نتایج خوبی در لیگ برتر به دست آورده ایم. البته امیدوارم به خاطر غیبت من و آسیب دیدگی بازیکن خارجی تیم، این شرایط تحت تأثیر قرار نگیرد و دیگر بازیکنان بتوانند فرایند خوب خود را همچنان ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 676

به "شرایط مهدی کامرانی بعد از جراحی، بازگشت به تمرین از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مهدی کامرانی بعد از جراحی، بازگشت به تمرین از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید