مرگ یک بازیکن دیگر در زمین فوتبال؛ این بار در الجزایر

به گزارش گروه سرگرمی، پس از بازیکن یکی از تیم های باشگاهی فوتبال عمان، یک بازیکن دیگر در فوتبال الجزایر نیز در مستطیل سبز جان سپرد.

مرگ یک بازیکن دیگر در زمین فوتبال؛ این بار در الجزایر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، کریسمس 2022 برای دنیای فوتبال با دو اتفاق دراماتیک و تلخ همراه بود. اتفاق اول درگذشت مخلد الرقادی بازیکن باشگاه مسقط عمان بر اثر سکته قلبی حین گرم کردن برای شروع بازی بود. اتفاق دوم هم شب گذشته رخ داد که در آن نیز صوفیان لوکار بازیکن تیم مولودیه سعیده در لیگ دسته دوم فوتبال الجزایر بر اثر ضربه مغزی جان سپرد.

به گزارش نشریه الخبر الجزایر؛ این اتفاق در دقیقه 26 بازی تیم مولودیه سعیده مقابل تیم آ اس ام اوران رخ داد که در آن لوکار 30 ساله پس از به هوا برخاستن برای تصاحب توپ، با بازیکن تیم حریف سر به سر شد. بلافاصله پس از این اتفاق پزشکان وارد زمین بازی شدند و اقدامات اولیه را برای رسیدگی به شرایط بازیکن آسیب دیده را انجام دادند. آنها به زعم اینکه اتفاق خاصی برای لوکار رخ نداده به او اجازه دادند به زمین بازی برگردد اما 10 دقیقه بعد لوکار نقش بر زمین و این بار دیگر از جای خود بلند نشد. طبق اعلام منابع خبری، سکته قلبی علت مرگ این بازیکن بوده است.

درپی این اتفاق رئیس سازمان لیگ فوتبال الجزایر با ابراز تأسف بابت اتفاق اتفاق افتاده، تأکید کرد که تیم پزشکی که در زمین بازی بر شرایط لوکار نظارت داشت، هیچ گونه علامت غیرعادی که مانع ادامه دادن بازیکن به بازی گردد را مشاهده نکرده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1919

به "مرگ یک بازیکن دیگر در زمین فوتبال؛ این بار در الجزایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک بازیکن دیگر در زمین فوتبال؛ این بار در الجزایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید