وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی سرباز امریه جذب می نماید

به گزارش گروه سرگرمی، تهران (پانا) - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروی امریه در مراکز استان ها و منطقه ها محروم استفاده کند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی سرباز امریه جذب می نماید

به گزارش مهر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی، مالی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان ها و منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته کشور اقدام کند.

در این راستا امور مشمولینِ اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرایی استان ها در سال 1400 اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس به صورت 3 برابر ظرفیت و برای اعزام 1 بهمن 1400 اقدام نموده است.

متقاضیان امریه سربازی می توانند از تاریخ 18 آبان 1400 تا تاریخ 15 آذر 1400 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام نمایند.

جذب امریه بعد از قبولی در آزمون و گزینش امکان پذیر بوده و دستگاه هیچ تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضی به صورت امریه ندارد.

در ضمنً آغاز ثبت نام برای اعزام 1 اسفند 1400 از تاریخ 1 دی 1400 است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1847

به "وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی سرباز امریه جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیروی سرباز امریه جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید