هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ؛ اقامت در جوار کاخ ها و دیدنی های شهر

به گزارش گروه سرگرمی، هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ از هتل های 4 ستاره و مدرنی است که در بلوار معروف سن پترزبورگ یعنی نوسکی واقع شده است؛ خیابانی که با معماری کاخ ها، رستوران ها و مغازه هایش با خیابان شانزلیزه پاریس مقایسه می گردد و گردشگری نیست که بلیط هواپیما سن پترزبورگ خریده باشد و به پیاده روی در این خیابان نرفته باشد.

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ؛ اقامت در جوار کاخ ها و دیدنی های شهر

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی دسترسی راحتی به حمل و نقل عمومی شهر و بعلاوه جاذبه هایی مثل موزه آرمیتاژ و کلیسای جامع سنت ایزاک و حتی مرکز خرید استوک من را فراهم نموده است.

امکانات و خدمات عمومی هتل پارک این بای رادیسون نوسکی

به هر دلیلی که بلیط هواپیما خارجی سن پترزبورگ خریده اید، چه قصد خرید، تجربه نایت لایف های شهر، شکم گردی، چه سرگرمی یا حتی بیزینس و کار در این شهر را داشته باشید، ایده آل ترین گزینه شما هتلی در خیابان نوسکی است که هتل پارک این بای رادیسون نوسکی از چنین مزیتی برخوردار است.

با اقامت در هتل Park Inn by Radisson Nevsky Saint Petersburg با کمی پیاده روی به ایستگاه های مترو، قطار، اتوبوس و تاکسی دسترسی خواهید داشت، اگر نه می توانید از خدمات کرایه خودرو هتل بهره مند شوید و یا اگر با خودرو سفر نموده اید، با پرداخت هزینه می توانید از پارکینگ هتل بهره ببرید. مهمانان توان یاب و توان جویی که ارائه بعضی خدمات را ملاک انتخاب هتل قرار داده اند، می توانند با آسودگی و راحت در هتل پارک این بای رادیسون نوسکی اقامت نمایند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

کافیست شبی را در یکی از 269 واحد اتاق و سوئیت هتل Park Inn by Radisson Nevsky Saint Petersburg بگذرانید تا آرامش و سکوت را در قلب پرترددترین منطقه شهر تجربه کنید. اتاق هایی که کاملا عایق صدا هستند و با رنگ های گرمی دکور شده اند. برترین مزیت بعضی از اتاق های هتل تراس آن هاست که هر چند بسیار کوچکند ولی منظره زیبایی دارند.

فضای عظیم، نظافت مطلوب، امکانات مناسبی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون های ماهواره ای، چای ساز، میز و گاو صندوق از امتیازات اتاق های هتل پارک این بای رادیسون نوسکی به تعداد می فرایند. ضمن اینکه حمام های اختصاصی اتاق ها گرمایش از کف دارند و دارای سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند.

امکانات رستوران

با اینکه هتل در قلب سن پترزبورگ قرار گرفته ولی رستورانش غذاهای کلاسیک آلمانی سرو می نماید. طعم غذاها و نوشیدنی های رستوران پولانر شما را به مونیخ می برد. محیط دنج رستوران هم با سبک باواریایی دکور شده و جوی صمیمی و راحت دارد. البته غذاهای اروپایی هم در منوی رستوران پیدا می شوند و صبحانه برای بچه ها 3 سال و کمتر رایگان است.

مهمانان هتل Park Inn by Radisson Nevsky Saint Petersburg می توانند در تمامی وعده ها به این رستوران مراجعه نمایند و یا اگر تمایل به امتحان غذاهای رستوران های معروف بلوار نوسکی را داشتند، با کمی پیاده روی مهمان آن ها شوند.

امکانات و خدمات دیگر هتل

اگر جلسه یا ایونتی را در سن پترزبورگ برنامه ریزی می کنید، تمام کار را به تیم مجرب هتل پارک این بای رادیسون نوسکی بسپارید. البته کنفرانس هایی که بتوان در اتاق های کوچک اما مجهز این هتل جا داد. هتل دارای 2 اتاق جلسه و 2 اتاق چندمنظوره است.

از جمله امکاناتی که هتل پارک این بای رادیسون نوسکی برای مهمانانش ارائه می دهد، باشگاه مجهزی است که می توان برنامه های ورزشی خود را در آنجا ادامه داد. برای بازدید از جاهای دیدنی سن پترزبورگ قبل از خروج از هتل با پذیرش هماهنگ کنید تا شما را در تهیه بلیط جاذبه ها یاری نمایند، ارتباط با آن ها زیاد سخت نیست چون پرسنل این هتل قادرند به زبان های آلمانی، فرانسوی و انگلیسی هم صحبت نمایند.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون نوسکی تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید گالریا: 0.4 کیلومتر

فاصله تا کلیسای فئودورفسکی: 0.5 کیلومتر

فاصله تا موزه آنا آخماتووا: 1.2 کیلومتر

فاصله تا موزه فابرژه: 1.3 کیلومتر

فاصله تا موزه دولتی روسیه: 2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1705

به "هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ؛ اقامت در جوار کاخ ها و دیدنی های شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ؛ اقامت در جوار کاخ ها و دیدنی های شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید