نیروی دریایی در موارد بهداشتی و درمانی ورود نموده است

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، امیر دریادار حسین خانزادی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار کرد: در سفر امروز از مجموعه امکانات فراهم شده در مرز شلمچه به ویژه مکانات فراهم شده توسط نیروی دریای بازدید شد.

نیروی دریایی در موارد بهداشتی و درمانی ورود نموده است

وی به برشماری خدمات نیروی دریای در مرز شلمچه پرداخت و اعلام کرد: نیروی دریایی خود اقدام به برپایی موکب هایی برای پذیرایی از زائران هم در خرمشهر و هم در شلمچه نموده و بیمارستان صحرایی را نیز در مرز بین الملی شلمچه برای خدمات رسانی به زائران حسینی برپا نموده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به ارائه خدمات درمانی به عنوان یکی از خدمات ارائه شده از سوی نیروی دریایی در این مرز اشاره نمود و گفت: خدمات مطلوبی هم در بیمارستان صحرایی ارائه شده است و تنها روز گذشته، 700 بیمار در این بیمارستان ویزیت شده اند و تا کنون شمار دریافت کنندگان خدمات در بیمارستان صحرایی 350 نفر بوده است .

وی اضافه نمود: علاوه بر بیمارستان صحرایی، مجموعه واکنش سریع که شامل آمبولانس و آزمایشگاه سیار است تا در صورت احتیاج به آنالیز و و برای جلوگیری از شیوع آلودگی غذایی موارد مشکوک آنالیز گردد.

امیر دریادار خانزادی همچنین توزیع بسته های بهداشتی میان زائران را از دیگر خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی نیروی دریایی ارتش در مرز شلمچه برشمرد و گفت: حدود یک هزار و 500 بسته بهداشتی به صورت رایگان در اختیاز زائران قرار گرفته است.

ایجاد امکانات پارکینگی در خرمشهر یکی دیگر از خدمات ارائه شده از سوی نیروی دریای بود که از سوی فرمانده نیروی دریای ارتش مطرح شد. وی در ادامه ارائه خدمات را در پی دریافت بازخورد از اقدامات سال های گذشته دانست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش سطح ارائه خدمات سال جاری را بهتر از سال های گذشته ارزیابی کرد اضافه نمود: سال جاری نیز بازخورد خدمات آنالیز می گردد تا برای سال آینده کمبودهای موجود برطرف گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 26

به "نیروی دریایی در موارد بهداشتی و درمانی ورود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی دریایی در موارد بهداشتی و درمانی ورود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید