مقاله: آشنایی با پتینه کاری روی دیوار

به گزارش گروه سرگرمی، در این روش نیز به پارچه نیاز خواهید داشت. پس آنکه دیوار را رنگ زدید، منتظر بمانید تا رنگ خوب خشک شود. سپس یک رنگ رقیق را دومرتبه به دیوار بزنید و از یک تکه پارچه برای برداشتن رنگ و ایجاد لکه روی دیوار استفاده کنید.

مقاله: آشنایی با پتینه کاری روی دیوار

آیا به خطر دارید که در دوران مدرسه با استفاده از مسواک یا اسفنج چه طرح های جالبی بر روی کاغذ اجرا می کردیم؟ خب در اینجا هم قرار است همان کار را انجام دهیم. پتینه روی دیوار با استفاده از اسفنج دقیقا به همان سادگی پاشیدن رنگ روی کاغذ است. پس از اینکه رنگ دیوار خشک شد، یک تکه اسفنج را به رنگ آغشته کنید و با ضربه به نقاط مختلف دیوار بزنید.

برای ایجاد بافت می توانید از ترکیبات پودر مل، روغن الیف، آب و رنگ روغن استفاده کنید. با این ترکیبات می توانید یک خمیرمانند درست کنید و با آن بافت دلخواهتان را بر روی دیوار ایجاد نمایید.

پتینه کاری درواقع هنری است که در زمینه های زیادی از جمله دکوراسیون داخلی خانه کاربرد دارد. پتینه معمولا برای برجسته کردن یک یا بخشی از یک دیوار استفاده می شود. ما در این مطلب آموزش پتینه روی دیوار را به طور مختصر برایتان شرح خواهیم داد.

در صورتی که تصمیم به پتینه کاری روی دیوار گرفتید، حتما به رنگ های انتخابی دقت کنید. همه چیز باید متحد و هماهنگ باشد. همچنین در همه این روش ها سرعت عمل بسیا مهم است چرا که برای لکه گذاری تنها تا خشک کند رنگ ها یا خمیر ها فرصت دارید. به همین دلیل بهتر است دیوار را به چند بخش تقسیم کنید و تکه تکه این کار را به اتمام برسانید.

منبع مقاله: آشنایی با پتینه کاری روی دیوار

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1206

به "مقاله: آشنایی با پتینه کاری روی دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با پتینه کاری روی دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید