معرفی هتل لو بلو در کوش آداسی

به گزارش گروه سرگرمی، هتل لو بلو در کوش آداسی

کوش آداسی شهری در سواحل غربی ترکیه است که با آمدن فصل تابستان حال و هوایی خاص پیدا می کند، عاشقان ساحل از سراسر دنیا خود را به این شهر زیبا می رسانند تا اقامتی رویایی را در هتل های لوکس این شهر داشته باشند و تابستانی متفاوت را تجربه کنند. می خواهیم یکی از هتل های کوش آداسی را معرفی کنیم، هتل ساحلی لو بلو، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی هتل لو بلو در کوش آداسی

هتل 5 ستاره لو بلو (Le Bleu) با منظرههای دیدنی از دریا در کنار ساحل قرار گرفته است. این هتل یوآل در ساحلی اژه، اسکله شخصی و ساحل اختصاصی دارد که بر مجذوب کنندهیت های هتل افزوده است. هتل دارای 263 اتاق هست که به زیبایی دکوراسیون شده اند و طراحی شان طوری است که حس خوشایند هتل های ساحلی را به خوبی تداعی می کنند. همه این اتاق ها امکاناتی مثل سیستم تهویه، یخچال کوچک، تلویزیون و وای فای رایگان دارند که اقامتی راحت را برایتان فراهم می کنند.

هتل دو رستوران منوی باز و بوفه دارد که غذاهای ایتالیایی و غذاهای دریایی، نمونه ای از غذاهای خوشمزه آن هاست. در این رستورن ها میان وعده، سرویس بستنی و سوپ شبانه هم ارائه می شود و هر وقت احساس گرسنگی کردید می توانید خودتان را به رستوان برسانید. اگر غذا خوردن در ساحل را دوست دارید می توانید بر روی جایگاه هایی که درست در ساحل قرار گرفته است از تماشای زیبایی دریا و احساس طعم خوشایند غذاها لذت ببرید.

هتل محوط ای مجذوب کننده از چندین استخر، درختان نخل و چمن کاری های زیبا دارد که احساسی آرامش بخش را برایتان رقم می زنند.

در گوشه ای از حیاط زیبای این هتل که چند قدمی تا دریا فاصله دارد استخری در احاطه درختانی سرسبز قرار گرفته که می توانید در آب خنکش شنا کنید، شنا در هنگام غروب شما را مهمان حال و هوایی دیگر می کند، وقتی کم کم چراغ های هتل در حال روشن شدن است و غروبی تماشایی در دریا منظره ای رویایی را پدید آورده است. در سمت دیگری از هتل استخری با سرسره های آبی هست که می توانید تفریحات آبی مفرحی در این استخر دشته باشید.

در کنار اسکله شخصی هتل ردیفی از آلاچاق ها چیده شده اند که می توانید در زیر سایه آن ها بنشینید و محو تماشای دریای نیلگون شوید. دریا غروبی محسور کننده دارد کافیست در هنگام غروب خودتان را به ساحل برسانید و مدتی را از تماشای این غروب زیبا لذت ببرید.

در سمت دیگری از حیاط، زمین بازی مخصوص بچه ها قرار گرفته است که با وسایل رنگارنگ خود محیط شادی را برای سرگرم کردن بچه ها به وجود آورده است و کودکتان می تواند تا ساعت ها در این زمین بازی کند.

اگر می خواهید به ساحل معروف لیدیز بیچ بروید فاصله هتل تا ساحل لیدیز بیچ، 0.8 کیلومتر است همچنین هتل تا خانه مریم مقدس حدود 12 کیلومتر، تا پارک آبی آکوا فانتزی حدود 10 کیلومتر، تا قلعه کوش آداسی 3 کیلومتر و تا افسوس حدود 15 کیلومتر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1971

به "معرفی هتل لو بلو در کوش آداسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل لو بلو در کوش آداسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید