مسجد رهبر به چاپ سوم رسید

به گزارش گروه سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، کتاب مسجد رهبر؛ تاریخ شفاهی مسجد کرامت، از مساجد تأثیرگذار و کانون مبارزان انقلاب در شهر مشهد، نوشته مرتضی انصاری زاده، به تازگی توسط انتشارات راه یار به چاپ سوم رسیده است.

مسجد رهبر به چاپ سوم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چاپ اول این کتاب ابتدای آذرماه 98 به بازار نشر عرضه شد و در روزهای پایانی همان ماه به چاپ دوم رسید.

تحقیق و مصاحبه های این کتاب که از سال 1388 آغاز شده اند، به ترتیب توسط حسن سلطانی، سیدمحمد امیر احمدی طباطبایی و احمد عسگری اجرا شده اند و طی این مدت با بیش از 70 تن از مرتبطان مسجد کرامت مصاحبه انجام شده و هزاران سند مطالعه شده است.

علاوه بر 4 فصل کتاب که زمینه های شکل گیری و فعالیت های مسجد کرامت را آنالیز و تبیین می نماید، تصاویر، اسناد و اَعلام نیز در سه فصل، ضمیمه کتاب شده است و در مجموع، می توان این کتاب را اثری در حوزه مسجدنگاری معرفی کرد.

مسجد رهبر، گزارشی است از شکل گیری و فعالیت های مسجد کرامت مشهد، در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع). این مسجد را که بعدها امام جماعتش، رهبر انقلاب اسلامی شد، می توان از جهات گوناگون نمونه ای ممتاز از الگوی فعالیت مسجدی در منظومه معرفتی آرمانی اسلام ناب معرفی کرد. مسجد رهبر، از یک سو این الگو را شرح می دهد و از دیگر سو، راستا رشد مشهد انقلابی را از چند دهه پیش از انقلاب اسلامی روشن می نماید؛ راستای که در آن، بعضی دشواری ها و پیچیدگی های آمیختن سنت و روشن فکری، توده و نخبگان، دینداری و مبارزه آشکار شده است.

چاپ سوم کتاب مسجد رهبر در 544 صفحه، شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 50 هزار تومان عرضه شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fungroups.ir شناسه مطلب: 1547

به "مسجد رهبر به چاپ سوم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجد رهبر به چاپ سوم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید